הדבר הבא בסלולרי: זכוכית חדשה עמידה בנפילות מגובה 2 מטר

מחירי הסלולרי ישארו זהים

יצרנית הזכוכית קורנינג הכריזה על הדור הבא של "זכוכית גורילה" , המוצר הוותיק של החברה המלווה את תעשיית הטלפונים החכמים עוד ממכשיר ה-iPhone הראשון ב-2007.

בקורנינג משוכנעים כי הפעם מדובר בקפיצת מדרגה כה גדולה, עד שהמספור הרגיל של מוצרי הסדרה, שהגיע עד ל"זכוכית גורילה 6" בשנה שעברה, ייפסק ולדור החדש ניתן השם הדרמטי "זכוכית גורילה ויקטוס".

בקורנינג טוענים כי זכוכית ויקטוס עמידה בנפילות מרובות מגובה של עד 2 מטרים, לעומת עמידות עד לגובה של 1.6 מטרים בדור הקודם. בנוסף, רמת העמידות של הזכוכית לשריטות הוכפלה – לראשונה מאז "זכוכית גורילה 3" שיצאה לשוק ב-2013.

כל זאת הושג ללא צורך בייצור זכוכית עבה יותר, וגם מבלי לייקר את תהליך הייצור, כך שהיצרניות ידרשו לשלם בדיוק את אותו המחיר שאותו שילמו עד כה.

בעוד שחלק מהיצרניות ישתמשו בזכוכית כמות שהיא ויתהדרו בעמידות גבוהה במיוחד בפני נפילות, יצרניות אחרות בוחנות את האפשרות לקצץ בעובי הזכוכית, וכך לייצר מכשירים דקים יותר מבלי לפגוע בעמידותם.

בקורנינג מוכנים לספר כי סמסונג תהיה החברה הראשונה להשיק מכשיר עם זכוכית ויקטוס, ככל כנראה עם ה-Galaxy Note 20. היא בהחלט לא תהיה האחרונה, וחברות רבות נוספות צפויות להשיק מכשירים עם הזכוכית החדשה במהלך החודשים הקרובים.

מתוך האתר של טי גי ספוט.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *