הדס קליין: "הוצאנו ארגזים שלמים. שרה צעקה"

הדס קליין, עדת המפתח של הפרקליטות והעוזרת האישית של אנשי העסקים ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר, העידה הבוקר בבית המשפט על חשבוניות שנתנה, וחשפה קבלות על סיגרים ושמפניות באלפי שקלים: "המוכר שאל למי הכמויות האלה, צ'יפר במתנות קטנות שהעברנו לנתניהו". מקורבי נתניהו: הבזבוזים של בנט ולפיד זועקים לשמיים

הדס קליין, עדת המפתח של הפרקליטות והעוזרת האישית של אנשי העסקים ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר, העידה הבוקר בבית המשפט על חשבוניות שנתנה, וחשפה קבלות על סיגרים ושמפניות באלפי שקלים: "המוכר שאל למי הכמויות האלה, צ'יפר במתנות קטנות שהעברנו לנתניהו".

קליין מספרת? בשלב מסוים ארנון פונה למר נתניהו וליאיר לפיד. כשיאיר נבחר לשר אוצר ארנון אמר לשלוח לו פרחים הביתה. הנהג לקח את הפרחים ללפיד וכתב לו פתק ברכה מארנון. יוסי הנהג התקשר ואמר שיאיר לא מוכן לקבל את הזר. אמרתי 'יפה' תחזיר את הזר, תשאיר את הברכה".

קליין סיפרה על דרישה נוספת של ראש הממשלה לשעבר: "מר נתניהו ביקש שג'יימס יגיע אליו. אמרתי לו שיש סופת שלגים וסגרו את ירושלים, אי אפשר להגיע עם מכונית. שאלתי אותו אם זה כל כך דחוף – והוא השיב: 'כן אני חייב לראות אותו'. אמרתי לו שניקח מסוק. הוא אמר 'לא מסוק, אני לא רוצה שינחת מסוק, ירושלים בשבת, יראו'. ואני יודעת שמרגע לרגע אני צריכה לטוס לדרא"פ לארנון. לא אוטו ולא מטוס, אז נשאר רכבת ותחבורה ציבורית. פאקר הוא איש שני מטר גובה, מאוד רעשני ובאותה תקופה הוא היה הולך עם אוזניות, המוזיקה שלו חזקה. אנשים התחילו לצעוק עליו ברכבת. יונתן אומר 'אני לא יודע איך אני שורד את הנסיעה הזו'. מצאנו נהג שיקח אותו מתחנת הרכבת לבית ראש הממשלה. ארגנתי מסוק לבוקר. אמרתי שאני לא נותנת לו לחזור בדרכים אחרות. אם מר נתניהו רצה שהוא יבוא אז הוא יבוא, גם בתחבורה ציבורית".

קליין מספרת על "שיחת שטיפה" וצעקות מצד שרה נתניהו: באחת השיחות שרה, וגם מר נתניהו, התקשרו אליי ונזפו בי על משהו שלא עשיתי. סיפרתי לנתניהו ששרה צעקה עליי מאוד, והוא אמר לי: 'הצעקות באות על רקע זה ששוחטים אותה בתקשורת'. עוד נזכרה: "כתבתי לארנון שאנחנו אמנם 30 שנה יחד, אבל אם הוא לא ידרוש יתנצלות – אני לא אעבוד יותר פה. ארנון אמר לי 'אני איתך בכל דבר, את רוצה ללכת למשטרה?', 'שאלתי מה יש ללכת למשטרה על דבר כזה?'"

ד"ר גילדין לקליין: "את יודעת לומר לנו אם מר נתניהו ידע על אספקת השמפניות לרעייתו"? קליין השיבה: "אני יודעת שהוא היה נוכח ביום הולדת של שרה והוצאנו ארגזים שלמים. אני יודעת על הטרוניות שלה ואני יודעת שהוא אמר שמותר. הוא אמר תנו לה את מה שהיא מבקשת מכיוון שמותר".

מקורבי נתניהו מסרו: עדותה של הדס קליין רצופה שקרים בוטים וסתירות שיופרכו ע״י פרקליטי ראש הממשלה לשעבר נתניהו בחקירה הנגדית בשבוע הבא. האבסורד בהגשת כתב אישום נגד ראש הממשלה לשעבר נתניהו על קבלת סיגרים מחבר שקנה אותם מכספו הפרטי , לעומת ההתעלמות מעשרות המיליונים של כספי משלם המיסים שהושקעו בביתו הפרטי של בנט ומאות אלפי השקלים שקיבלה ליהי לפיד בסיוע כספי עמותה שנתמכת בכספי ציבור- זועק לשמיים.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אינני מבינה במשפטים אבל אם ר''מ ביקש סיגאר מידיד שלו על זה הופכים כל המדינה? ובנט הנוכל שלקח מיליונים על וואלט משלוחיםם ומסעדות ובתי מלון ושיפוצים מיליונים של כסף קאש לא מאוליגארכים מחו''ל אלא מאתנו אנחנו האזרחים על חשבוננו וחשבון ילדינו. ? אני צריכה לשלם בסופר בחשמל ובדלק לממן לו וללפיד הזבל את עבאס המחבל ואת השיפוצים ופינוקים שלהם? לכו לעזזאל מדינה של פושעים. ביבי 10 אתם הגנבים עם ה הידיעה

    ברור מאוד

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב