ההבטחות הנדירות של המשפיע והמשגיח

"התורמים לקופת העיר' סך 490 ש"ח עבור 49 היתומים שמתחתנים בחודש אב, יזכו בס"ד בזכות הצדקה לרוות נחת מכל צאצאיהם בהצלחה מופלגת בזמן הבעל"ט" * מקרים מחרידים בהם נדרשת עזרה דחופה מתוך נישואי 49 היתומים הנישאים בימי בין הזמנים אב מכריחים התאמצות ציבורית דחופה

ברכה נדירה ומיוחדת מהמשגיח הגה"צ רבי דן סגל שליט"א והמשפיע הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א: "לרוות נחת מכל מכל צאצאיהם בהצלחה מופלגת בזמן הבעל"ט".

איגור, ממצוייני אחת הישיבות המובחרות, בעל מוח אנליטי שהתקרב בעצמו למקורות עד שעלה ונתעלה, שעומד להנשא בימי בין הזמנים לנערה שאף היא עזבה את הכל בכדי להתקרב ולהתעלות, הם מקרה אחד מתוך 49 יתומים ויתומות, שזהו מספר שיא של חתנים וכלות המתעתדים להקים את ביתם בחודש אב, ואין בידם מאומה זולת עזרת הציבור כפי שתתקבל.

בעקבות המציאות המיוחדת בהצטברות נדירה של 49 יתומים הנישאים בשלש השבועות בין י' אב לל' אב, התקבלה ברכה נדירה ומיוחדת מהמשגיח הגה"צ רבי דן סגל שליט"א והמשפיע הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א המסעירה את היהדות החרדית בארץ ובעולם, כאשר לרגל מגבית "קופת העיר" עבור 49 יתומים הנישאים בחודש זה חודש אב, בירכו ואמרו: "כל התורמים לקופת העיר' סך 490 ש"ח עבור 49 היתומים שמתחתנים בחודש אב, יזכו בס"ד בזכות הצדקה לרוות נחת מכל צאצאיהם בהצלחה מופלגת בזמן הבעל"ט".

הברכה הנדירה נאמרה ל'קופת העיר' לרגל חשיבות המגבית עבור 49 היתומים הנישאים בחודש אב, יזכו המשתתפים במגבית לקבל את הברכה המיוחדת לנחת והצלחה מופלגת בזמן הבא.

ב'קופת העיר' מביעים תקווה ותפילה דחופים להצלחת המגבית על ידי השתתפות עמך בית ישראל בהצלתם הדחופה, כאשר מדובר בכמות בלתי שגרתית של יתומים הנישאים בפרק זמן קצר של ימי בין הזמנים, כשחובה על כל אחד ואחד להחלץ חושים לעזרתם.

מיד לאחר קבלת פתיחת המגבית ושמיעת הברכה הנדירה יצאו ב'קופת העיר' במגבית חירום עבור 49 היתומים הנישאים בחודש זה, כשהם מעוררים את גודל החשיבות לעשות מאמץ מעל מאמץ להירתם למען המגבית הנחוצה, ולהשתדל לסייע בסך 490 שקלים להצלתם של 49 היתומים, ומזכירים כי עבור כל יתום המגבית היא היחידה, הראשונה והאחרונה, וגורלו יוכרע רק לפי הצלחתה של המגבית.

כאמור, המשתתפים בהצלתם של 49 היתומים, יזכו בצירוף מיוחד של הזדמנות מיוחדת לסייע ל-49 מקרי צדקה דחופים מחד, ולזכות מאידך לברכה מיוחדת לנחת והצלחה מופלגת בזמן הבא.
ב"קופת העיר" מדגישים את החשיבות הגדולה להתאמץ במגבית כללית זו אשר הסכומים הנתרמים אליה, מתחלקים בשווה בין כל היתומים והיתומות. ומאידך, מצבם הקשה של כל אחד ואחד מהם קשה מאוד, וכל אחד מהם סבל רבות בימי חייו, כך שחובה לסייע בעדו להצליח להקים בית נאמן ע"י סיוע בסיסי לכל הפחות.

לחצו כאן

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *