ההדבקה ההמונית במסיבות הנשף באיזור השרון

מספר הנדבקים היום (רביעי)  במסיבת הנשף בהרצליה עלה באופן דרמטי ועומד כעת על 56

מספר הנדבקים היום (רביעי)  במסיבת הנשף בהרצליה עלה באופן דרמטי ועומד כעת על 56. תלמידת אחד התיכונים ברעננה שיתפה פוסט בפייסבוק בו כתבה: "בדיעבד אנחנו מצטערים על קיום המסיבה. אמנם זה היה חוקי אבל אנחנו מבינים שזה לא היה הטיימינג הנכון".

בשבועות האחרונים התקיימו מספר מסיבות סוף שנה פרטיות ברחבי רעננה שהביאו להדבקה המונית בעיר.

בעת שהתגלתה ההדבקה ההמונית בעיר, שיתפה תלמידת תיכון 'מטרווסט' ברעננה פוסט בפייסבוק בו הסבירה את הצד של בני הנוער  שספגו נאצות: "חשוב לנו להבהיר באופן חד משמעי שפעלנו על פי ההנחיות. נכון, בדיעבד אנחנו מצטערים על קיום המסיבה. אמנם זה היה חוקי אבל אנחנו מבינים שזה לא היה הטיימינג הנכון לקיום הדבר. חשוב לנו שתזכרו שמדובר בשכבה מדהימה וערכית שבאופן טבעי רצתה להנות מרגעיה האחרונים לפני הגיוס".

תושבי רעננה כועסים על ההתנהלות הבעייתית של בני הנוער "אם כל אילו שכותבים כאן ומפרגנים על מסיבות סוף שנה היו חושבים על ההשלכות שהסגר עלול להביא עימו, אולי היו כותבים אחרת. אמהות כאן בפורום תוקפות על "איבוד חווית מסיבות סוף שנה ולפני הליכתם לצבא" מה קרה? האם ביטול המסיבות יגרור טראומה לילדים? אני חושבת שזה היה משגה". תושבת אחרת כתבה: "מה נסגר??? איפה ההורים? איפה האחריות???".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *