ההודעה הדרמטית לחסידי סטאמר בבני ברק

בסאטמר משגרים הערב הודעה דרמטית על דעת בית האדמו"ר, בה מודיעים כי הוחלט שהחסידים בבני ברק יחתמו על נאמנות לקהילה, ואף תוקפים את אנשי הגרח"צ מייזליש: "כל מטרתם להגביר אש המחלוקת"

על רקע המחלוקת בחסידות – בסאטמר משגרים הערב הודעה דרמטית על דעת בית האדמו"ר, בה מודיעים כי הוחלט שהחסידים בבני ברק יחתמו על נאמנות לקהילה, ואף תוקפים את אנשי הגרח"צ מייזליש: "כל מטרתם להגביר אש המחלוקת".

כידוע, אנשי הרב מייזליש מנהלים סכסוך נגד קהילת סאטמר בבני ברק, בניסיון להפריד בין האדמו"ר לעסקני ההנהלה,  אלא שכעת החליטו בחצר סאטמר לסנן את המורדים מהחסידות ולמגר בכך את "המשחק הכפול".

אתמול כינס הרבי מסאטמר במעונו את חברי הוועד העליון לדיון ממושך במטרה לסיים את הסכסוך בקהילה בבני ברק,  הוחלט להחתים את החסידים על כפיפות מוחלטת -ומי שיסרב – יפרוש מהקהילה.

בהודעה טלפונית שנמסרה לחסידים הערב "בשם חברי וועד העליון" נמסר כי "מכיון שישבנו אתמול במשך כמה שעות עם רבינו שליט"א ודנו בכובד ראש על הדרכים שיסייעו לסיים את הסכסוך בקהילתנו בבני ברק, ולמטרה זו מתכוונים להוציא כתב שעליו יחתמו ציבור אנ"ש".

לסיום נאמר בהודעה כי "הננו להודיע כי כל חתימות אחרות הנאספות וכל צעד הדומה לזה, מטרתם הוא רק להגביר אש המחלוקת ולעשות פירוד לבבות ושומר נפשו ירחק מהם".

כעת יהיה מענין כיצד יגיבו אנשי הרב מייזליש בתגובה להודעה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *