ההודעה של דובר חמאס לגבי החיילים החטופים

הזרוע הצבאית של החמאס מאשרת לפרסם כי במהלך מבצע שומר החומות הופצץ אחד המקומות שבהם הוחזקו החיילים הישראלים וכי תוצאה מההתקפה אחד מאנשי יחידת הצללים נהרג ועוד שלושה נפצעו

דובר הזרוע הצבאית של חמאס, אבו עוביידה, טען כי במהלך מבצע "שומר החומות", בשנה שעברה, הופצץ אחד המקומות שבהם אנשי יחידת הצללים של חמאס הגנה על "שני החיילים השבויים".

הזרוע הצבאית של החמאס מאשרת לפרסם כי במהלך מבצע שומר החומות הופצץ אחד המקומות שבהם הוחזקו החיילים הישראלים וכי תוצאה מההתקפה אחד מאנשי יחידת הצללים נהרג ועוד שלושה נפצעו. שמו של פעיל יחידת הצללים שנהרג יפורסם בזמן המתאים וכרגע ישמר בידי חמאס. "אנחנו שומרים על הזכות לא לפרסם את שמו בשלב זה מסיבות ביטחוניות. נודיע על כך בהמשך, בנסיבות המתאימות", הוסיפו, ובפרסום פנו לישראלים: "הממשלה שלכם שקרנית".

‏גורם בטחוני בכיר בתגובה להודעת חמאס: "שקר אחד גדול. חמאס בלחץ גדול ומחפש להעלות את הסוגיה. ישראל תמשיך במאמציה הרבים והמגוונים לשחרור השבויים והנעדרים ולא תחדל מכך. קשקוש שנועד לייצר ספינים עלובים כאילו אחד מחללי צהל שנהרגו בצוק איתן נמצא בחיים".

ג'קי חורי: ‏אם החמאס יודיע מאוחר יותר שאחד החיילים או שניהם לא בחיים אז עיתוי הפרסום בא להציג טענה שאחד או שניהם היו בחיים עד שומר החומות .

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *