ההורים של מוישי קליינרמן לרב הראשי הגר"ד לאו: "במשטרה אופטימיים שהוא חי"

ההורים של מוישי קליינרמן לרב הראשי הגר"ד לאו: "במשטרה אופטימיים, אחרי הסריקות בשטח ולא מוציאים אותו, זה סימן טוב שיש סיכוי שהוא בחיים"

הורי הנער מוישי קליינרמן הנעדר למעלה ממאה יום, הגיעו להתברך במעונו של הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו נשיא ביה"ד הגדול.

הרב הראשי קיבלם בחביבות רבה ובמתיקות לשונו העריף עליהם אהבה וקרא לכלל ישראל להמשיך להתפלל עד למציאת הנער.

בביקור הודו ההורים לרב הראשי על הדאגה והאכפתיות מבנם הנעדר ועל כך שהתקשר באופן אישי למפכ"ל המשטרה על מנת ליצור חיבור עם ההורים, בדבריו ציין הרב "אמרתי למפכ"ל הדבר הראשון זה הקשר עם ההורים".

במהלך הביקור סיפרה האמא של מוישי כי בסריקות אחר בנם נמצאו כל מיני פריטי לבוש וכדומה, אבל לאחר בדיקה מתברר שאין כל קשר לבנה הנעדר. "מצאו שם שיניים של שפן, מצאו בגדים, בדקו לעומק, אבל זה לא קשור איליו". האמא ציינה בפני הרב הראשי "זה נותן לנו אופטימיות שסימן שיש סיכוי שהוא בחיים, כי אחרי כל הסריקות שטח שעשו ועדיין לא מוציאים, זה לכאורה סימן טוב".

ההורים ציינו כי מדובר בילד של אבא ואמא ולאחר שבוע שחיכו והבן לא יצר קשר עמהם הבינו כי הנער נעדר, אך במשטרה לא ייחסו לכך חשיבות וטענו כי עד פסח הוא יגיע מה שגרם למרחק רב מיום היעדרותו לתחילת החיפושים והותיר את ההורים חסרי אונים. בני המשפחה ציינו כי מה שמחזק אותם בימים אלה זה ההירתמות של הציבור, והחיזוקים של עם ישראל.

הרב הראשי הגר"ד לאו אמר בדבריו: "יש כ"כ הרבה אנשים טובים בעם ישראל, גם אלה שהלכו לסרוק, הקב"ה רואה את הילדים שלו שאיכפת להם מילד אחד. יש ביטוי שאנחנו מכירים, החפץ חיים אומר שאם כל עם ישראל היה צועק, הקב"ה היה שומע את הצעקה שכולם מבקשים, אם היינו באמת מבקשים אז היה קם המשיח ובא. אין לי ספק שאם מוישי היה שומע את הביטוי הזה שמחכים לו, אם הוא בחיים יחפש כל דרך.. עכשיו הדרך זה של כלל עם ישראל כולו, שמתפללים, הולכים לסרוק ילד שלא הכירו…דבר כזה ודאי לא חוזר ריקם". אמר הרב הראשי.

ההורים ציינו במהלך הפגישה את החיפושים שעדיין מתבצעים באזורים שונים בצפון הארץ ואמרו כי כעת סורקים את אזור טבריה ופקיעין, וזאת לאחר טענת מקובלים כי ייתכן והנער נמצא שם, ההורים סיפרו כי נסעו לפקיעין והרגישו את  הילד שם, צעקנו לו, אבל כלום.

לסיום בירך הרב הראשי לישראל את ההורים ואמר "אם הוא אכן בחיים נתפלל שיחזור, אני מנסה לחשוב על מצוקה של ילד שתפילין הוא רוצה להניח, ואם חלילה לא, לדעת לתת לו את הכבוד הראוי.נתפלל ונאחל שבע"ה במהרה נפגש מתוך בשורה טובה". אמר הגר"ד לאו להורים שיצאו מחוזקים והודו לו על הדאגה למען ילדם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *