ההצעה המפתה של אלקין למנסור עבאס

שר השיכון אלקין הציע לרע״ם תפקיד סגן שר במשרד במטרה לפתור את המשבר שנוצר סביב חוק איחוד משפחות

שר השיכון אלקין הציע לרע״ם תפקיד סגן שר במשרד במטרה לפתור את המשבר שנוצר סביב חוק איחוד משפחות. ברע״ם מתלבטים. מצד אחד זו הזדמנות מדהימה להשפיע בסוגיות ליבה, מנגד רע״ם תצטרך לקחת אחריות על המדיניות. בשני הצדדים מאשרים את ההצעה אך טוענים שאין לה קשר לחוק איחוד משפחות והצורך לפייס את רע״ם לקראת ההצבעה בשבוע הבא.

הציונות הדתית בתגובה לפרסום כי אלקין הציע לרע״מ סגן שר במשרד הבינוי והשיכון בתמורה לתמיכה בחוק איחוד משפחות: ״עוד לא עברו שבועים מהקמת ממשלת בנט-עבאס ומסחטת רע״מ בעיצומה. במקום להגיע איתנו להסכמות על חוק יסוד ההגירה שמונח על שולחן הכנסת ויאפשר סוף סוף פתרון ראוי לסוגיה במקום הוראת השעה המחוררת, מעדיפים בנט ושקד למכור את האינטרסים של מדינת ישראל כשעכשיו הם מציעים לתומכי הטרור על מגש של כסף, זרוע ביצועית להלבנת ההפקרות הערבית בנגב.

אם למישהו זה לא היה ברור – ממשלת הטלאים שהקים בנט להגשמת מאוויו האישיים תעשה הכל כדי לשרוד גם במחיר מכירת כל האינטרסים הלאומיים והבטחוניים שיש לישראל. נעשה הכל כדי להפיל אותה״.

הליכוד מסר בתגובה: "‏למה ראש הממשלה בפועל, מנסור עבאס, צריך עוד תפקיד סגן שר? בנט ממשיך במכירת חיסול של המדינה כדי להמשיך לכהן כראש ממשלה עם 6 מנדטים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *