ההצעה לאלי ישי: מטה הדיור בתמורה לתמיכה ב'יהדות התורה'

ביהדות התורה הציעו בימים האחרונים למקורביו של אלי ישי כי ישי יקבל את ניהול מטה הדיור, זאת בתמורה לתמיכת הגר"מ מאזוז ב'יהדות התורה'

לפני מספר שבועות חשפנו כאן ב'אקטואליק', שמאחר ובביתו של הגר"מ מאזוז יש הערכה גדולה למפלגת יהדות התורה, במפלגה אמרו כי אם ישי לא היה מתמודד ככל הנראה 'יהדות התורה' הייתה זוכה לתמיכה ממנו.

הבוקר מתברר שהקשר חזק מתמיד. עיתון 'מרכז העניינים' חושף היום שבכירים ב'יהדות התורה' פועלים להציע לאלי ישי את תפקיד ראש מטה הדיור וממתינים לעמדת ש"ס. אם ייצא המינוי לפועל, יקרא הגר"מ מאזוז להצביע ל'יהדות התורה'.

המהלך נבדק בימים אלה ע"י העסקנים של המפלגה, ואם תתקבל הסכמה של מפלגת ש"ס לעניין, צפוי ישי לקבל את ההצעה בקרוב, אך טרם ברור אם יסכים לה.

מקורביו של אלי ישי טוענים שהדבר תלוי בהחלטת מנהיגה הרוחני של המפלגה, הגאון רבי מאיר מאזוז.

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הכל כסף ותפקיד

    ..הכל הכל מה שיאמר הרב..חחחחחחח..אם יש מישהו שנשאר תמים..מול התנהגותו של..הנוכל עם פנים..של כבשה..אלי ישי המקליט הלאומי..שמה שמעניין אותו..זה כיסא..ולא משנה באיזו מפלגה..כי אידאולוגיה.אין לו.כמו שאין לרבו.וכל מה שהוא מפטפט על…דעת תורה…זו הבדיחה הכי חזקה ששמעתי..לכבוד פורים..!! כמובן שרבו הזמני יאמר..שאין כמו יהדות בלי תורה..שרדפו את הספרדים.והשפילו את גדוליה..אבל מה כץהוא לא יעשה..למען זה שמשך אותו..באוזן..אלי ישי..

    מני מזוז |
    הגב
  2. הרב שלנו פוסק הדור גאון עולמי הרב הנאמן שליט''א ששמו מרעיד עולם הרב שלכם שמו דרעי מכלוף אריה פושע מאפיונר קומבינאטור מושחת הדומים לו מצביעים לו אנו אנשים ישרים ויראי השם אנו יורקים על פרצופכם הטמא ולא נתחבר מעולם אליכם אתם חבורת פשע וחילול השם ראו מה עשיתם בכותל ומה עשיתם לשבת בחוצות העיר מי שהיצביע לכם וימשיך יתן הדין אנו מצפוננו שקט ורגוע ב''ה עושים נחת רוח לקב''ה ומקדשים שם שמים

    הרב שלנו פוסק הדור גאון עולמי
    הרב הנאמן שליט"א ששמו מרעיד עולם
    הרב שלכם שמו דרעי מכלוף אריה פושע מאפיונר קומבינאטור מושחת
    הדומים לו מצביעים לו
    אנו אנשים ישרים ויראי השם אנו יורקים על פרצופכם הטמא ולא נתחבר מעולם אליכם אתם חבורת פשע וחילול השם
    ראו מה עשיתם בכותל ומה עשיתם לשבת בחוצות העיר
    מי שהיצביע לכם וימשיך יתן הדין
    אנו מצפוננו שקט ורגוע ב"ה עושים נחת רוח לקב"ה ומקדשים שם שמים

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. הזוי

    כסא רחמים ספרדית עכשיו מחזקים את המפלגה שהמוסדות שלה הוא על פי שיוך גזעני במימון ציבורי סימנרים ובתי ספר

    בני |
    הגב
  4. אחד שיודע

    מוסמך: מגעים מתקדמים בין פעילים מרכזיים בעוצמה יהודית ליחד, להעברת התמיכה באלי ישי, ובתמורה ברוך מרזל יקבל תפקיד שר על חשבון יחד.

    לא צריך, עוצמה בוחרים יחד |
    הגב