ההקלטה חושפת: נתניהו היה נוכח בהפלת יועץ גנץ

רק אתמול הכחיש רה"מ נתניהו בריאיון לרינה מצליח ב"פגוש את העיתונות" כי שוחח עם הרב חבורה שהקליט את יועצו של בני גנץ, ישראל בכר, אלא שהקלטות שהגיעו למערכת "עובדה", לידי דיין ושחר אלתרמן מעידות אחרת.

רק אתמול הכחיש רה"מ נתניהו בריאיון לרינה מצליח ב"פגוש את העיתונות" כי שוחח עם הרב חבורה שהקליט את יועצו של בני גנץ, ישראל בכר, אלא שהקלטות שהגיעו למערכת "עובדה", לידי דיין ושחר אלתרמן מעידות אחרת.

מדובר על שיחה שמתקיימת ביום רביעי שעבר, סמוך לעשר בלילה. במשרדו של הרב גיא חוברה במרכז תל אביב שבה נוכחים כמה אנשים בהם הרב עצמו.

יש להזכיר כי זהו הרב שניהל שתי שיחות ממושכות במהלך חודש פברואר עם ישראל בכר, יועצו הבכיר של בני גנץ וממנהלי הקמפיין של כחול לבן. בכר הגיע לשתי הפגישות עם הרב כדי להתייעץ איתו בעניינים אישיים, הוא לא ידע שהרב מקליט את הפגישות. במהלך אחת מהן – כשהרב מדובב אותו – בכר אומר גם אומר לרב שאין לבני גנץ אומץ לתקוף באירן וש"זאת סכנה לעם ישראל".

על הפרק לכאורה האופן שבו תועבר לפרסום הקלטת השיחה בין הרב ובין בכר. אחד הנוכחים מגיב על הדברים שהוא שומע מנתניהו ומבטיח לו שישראל בכר יישמע בקולו.

תחילה הרב עצמו מדבר ככל הנראה על ההצדקה לפרסום. כך נשמע בהקלטת השיחה:

הרב גיא חבורה:
"ראש הממשלה, ראש הממשלה, מאי נפקא מינא, מה ההבדל בין מה שמתגלה שהתקשורת יודעת המון, יותר ממנו – ולא עושה עם זה כלום. מה ההבדל למקרה שלנו?…

דובר 2:
"זה ברור, אנחנו לא מדברים על טשטוש
לא מדברים על טשטוש

נתניהו לא מדבר …

דובר 2:"לא, לא מדברים על טשטוש של ישראל. ברור שישראל צריך להיות בקולו, אוקיי ברור

המשתתפים בשיחה, כולל הרב, מבטיחים לראש הממשלה שהם ידאגו שקולו של בכר יישמע בבירור, בלי עיוות קול, בהקלטה שתועבר לפרסום. השיחה נמשכת דקות ארוכות, הנוכחים אומרים לרה"מ שישמחו לקיים "סעודת הודיה", מדברים גם על תאריך אפשרי. לקראת סוף השיחה הצדדים מסכמים לשוב ולדבר, כך נשמע קטע נוסף בשיחה:


דובר 2:… "טוב תשמע, תשמע, ראש הממשלה
שמענו אותך…
תן לי לחזור אליך עוד כמה דקות… זה… זה
בכל מקרה קיבלנו

ראש הממשלה אנחנו נעשה את זה"

כחול לבן מסרו בתגובה על הפרסום בחדשות 12 לפיו נתניהו ידע על הקלטת היועץ: "נתניהו – שיקרת לכל אזרחי ישראל ואמרת שלא היה לך חלק בהקלטות הרב. אתה אדם ללא גבולות וללא קווים אדומים שפועל בשיטות מאפיה. אסור שתהיה ראש ממשלה עוד דקה אחת. דרדרת את ישראל לשפל שלא ייאמן.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *