הולכים לבחירות? השר לוין הטיח בראשי יהדות התורה: "אתם עקשנים, וליברמן הולך עד הסוף"

חשיפת 'אקטואליק': לפני שעה קלה הסתיימה ישיבת המשא ומתן בין הליכוד למפלגת יהדות התורה. בכיר ביהדות התורה חושף ל'אקטואליק': "לוין הזהיר אותנו כי ליברמן הולך הפעם עד הסוף"

חשיפה: השר לוין הטיח בראשי יהדות התורה "אתם מקשים עלינו וליברמן לא מוותר הוא הולך עד הסוף": לפני שעה קלה הסתיימה ישיבת המשא ומתן בין הליכוד למפלגת יהדות התורה, בה ניסו המפלגות להגיע לעמק השווה בכל הקשור לדרישות של המפלגה הליטאית חסידית, ולפי גורמים במפלגה נרשמה התקדמות כלשהי בכל הקשור לעניינים החרדים, אם כי לא בענייני הגיוס והשבת.

בכיר בגיבוש העמדות של יהדות התורה לצוות המשא ומתן שוחח עם אתר 'אקטואליק' וסיפר לנו על שהתרחש במהלך השעתיים בהם ישבו נציגי המפלגה עם אלה של הליכוד.

לדברי הבכיר, השר יריב לוין הטיח דברים קשים בנושאי הגיוס כלפי ראשי יהדות התורה שהשתתפו בפגישת המשא ומתן ואמר להם "זה קשה ממה שציפינו, אתם עקשנים בנוגע לגיוס, וליברמן יותר מכם, הוא מתכוון ללכת עד הסוף, אם לא תתפשרו נלך לבחירות".

בכיר במפלגה טען שלמעט הדברים הללו החליטו הצוותים להתקדם בסיכומים התקצביים בין המפלגות ולהשאיר לסוף את הנושא הזה בתקווה לפתור אותו ברגע האחרון.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *