הולכים לבחירות שלישיות? בליכוד פסימיים לנוכח תרגיל היח"צ של כחול לבן

לקראת בחירות? צוותי המשא ומתן של כחול לבן והליכוד ישבו בפעם השלישית לפגישה נוספת במסגרת הניסיונות להקים ממשלה. גם לפיד וגנץ הצטרפו לגיש, אבל בליכוד לא מתרגשים

לקראת בחירות? צוותי המשא ומתן של כחול לבן והליכוד ישבו בפעם השלישית לפגישה נוספת במסגרת הניסיונות להקים ממשלה. השר יריב לוין מהליכוד הבהיר כי המו"מ הגיע למבוי סתום: "מגיעים היום מתוך תחושה קשה שכנראה מדובר בפייק משא ומתן". במקביל, לפיד וגנץ הצטרפו לפגישה של צוותי המו"מ.

על כניסתם של לפיד וגנץ למשא ומתן אמר לוין כי "מדובר בתרגיל יח"צני שנועד להסתיר את העובדה שכחול לבן מתמידה בסירובה לקבל את מתווה הנשיא ופועלת להקמת ממשלת מיעוט עם הרשימה המשותפת. הצעתי לגנץ ולפיד את שירותי התרגום שלי מערבית לקראת פגישתם עם איימן עודה היום, שכן שם מנהלת כחול לבן מו"מ אמתי, ואילו אתנו מתנהל פייק מו"מ שהוא הצגה לתקשורת בלבד".

במקביל, פרסם נתניהו סרטון חדש נתניהו בו הוא קורא לגנץ ולליברמן לכונן ממשלת אחדות רחבה על בסיס מתווה הנשיא ואומר: "אסור ללכת לבחירות שלישיות".

אמש פרסם עמית סגל במהדורה המרכזית כי בכירים בכחול לבן ובליכוד מזהירים, בצל העימות בין שר המשפטים למערכת אכיפת החוק – העימות בימים האחרונים יוביל את המדינה לעוד בחירות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *