"הולכים להשמיד את כל הזקנים": צפו בתעשיית ההזיות וההפחדות ברשת

לאחר שראש הממשלה השבית את המשק הישראלי בגל הראשון והצמיח מאות אלפי מובטלים, יותר יותר אזרחים בישראל מפיצים פוסטים וסרטונים על גבול ההזויים, בו הם טוענים כי הקורונה היא "המצאה", גולשים רבים שאיבדו את האמון בממסד ווצאים בגלוי ובנסתר למאבק באמצעות הרשתות החברתיות נפתחו כבר אלפי קבוצות מחתרתיות. צפו

לאחר שראש הממשלה השבית את המשק הישראלי בגל הראשון ויצר מאות אלפי מובטלים, יותר יותר אזרחים בישראל מפיצים פוסטים וסרטונים על גבול ההזויים, בו הם טוענים כי הקורונה היא "המצאה", ומאחוריה עומדת מזימה של ממשלות ואילי הון לשלוט בעולם.

מאחורי הקלעים מתחוללת תעשייה שלימה של בדיות,הזיות, והפחדות מפני הטמון לנו בחודשים האחרונים, גולשים רבים, כאלו בעלי תואר וכאלו שבלי איבדו את האמון בממסד ויוצאים בגלוי ובנסתר למאבק באמצעות הרשתות החברתיות נפתחו כבר אלפי קבוצות מחתרתיות.

בציבור יש ספק גדול אם אכן הקורונה כזאת מזיקה, ובציבור החרדי כמו בציבור החילוני יש לא מעט אזרחים שבטוחים כי הקורונה לא מפחידה וזאת לאור הנתונים על מספר המונשמים הנמוך בבתי החולים.

אחד הגולשים מסביר את מהות המאבק שהביאה אותם לפעול ברשת, "המציאות עצמה בשטח מזה שלושה חודשים מראה כי המדינה שולטת עלינו באמצעות מאסרי בית. עוצר. הגבלת תנועה. מניעת פרנסה. כפיית מחסומי פה וריחוק. שלילת זכויות. דיקטטורה טוטליטרית. כפיית בידוד. מעקבים"..

לשירותכם, קיבצנו לכם את מיטב הסרטונים המפחידים, ("שלא תגידו", שלא הזהרנו)..

זהו סרטון הזוי, יוטיובר ידוע שמפיץ בחודשים האחרונים סרטוני הפחדה ברשת בו הוא מזהיר כי המדינה רוצה להשמיד את כל הזקנים ובהמשך גם את הילדים, וכל זה "במחנות השמדה", לטענתו, יש לו מסמך שיחשוף מחר ברשת ויוכיח את כוונת הממשלה לשלוט על האזרחים בחסות הקורונה.

מבזק לכל עם ישראל בלי יוצא מהכלל.

פורסם על ידי ‏‎Radioactv‎‏ ב- יום חמישי, 18 ביוני 2020

בסרטון הזה, המשטרה רודפת אחר פעילי שמאל, בשידור חי הם מראים כיצד המשטרה עוקבת אחריהם במספר מוקדים, לטענתם, לא הייתה כל סיבה לעצור אותם אך בשל פעילותם בארגון הפועל נגד ראש הממשלה, המשטרה עוקבת אחריהם ומנסה להצר את צעדי הפעילים. הסרטון הזה יכול להיות אולי הוכחה לרדיפת הממסד נגד ארגוני המחתרת של השמאל.

הזייה פרק ב' ..ביותר הזוי ..

הזייה פרק ב' ..ביותר הזוי ..

פורסם על ידי ‏מוסקיטו‏ ב- יום ראשון, 7 ביוני 2020

בסרטון נוסף שתפס תאוצה ברשת מזהירים את ההורים שבשום אופן לא לשלוח את הילדים שלכם לגנים ולבתי הספר – "זאת סכנה ! אין לכם מושג מה הולכים לעשות להם".

והנה סרטון נוסף שרץ ברחבי העולם

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. זה חדש ?? זה ממסד של עבריינים !

    פושעים מקום המדינה. רוצחי וסוחרי ילדים. אל תחיו את החלום כשאתם רדומים… תפקחו את העיניים כי הם מבשלים לנו משהו חריף. לכל העולם.

    יו |
    הגב
  2. כנסו..........

    .
    .
    .
    בס"ד ביום ראשון הקרוב בבוקר יתרחש בארץ ישראל ליקוי חמה חלקי, שיכסה בשיאו כ-40% משטחה הנראה של השמש. הליקוי יחל בשעה 07:26 בבוקר, כאשר שיאו יתרחש בשעה 08:24, והוא ויסתיים בשעה 09:30. ליקוי כזה צפוי בפעם הבאה בשנת 2027.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב