הונאת הבחירות בארה"ב: עורכת הדין הרפובליקנית הגישה תביעת ענק

עורכת הדין הרפובליקנית, סידני פוואל, הגישה אתמול תביעת ענק במדינות המתנדנדות ג'ורג'יה ומישיגן בדרישה לבטל את תוצאות הבחירות עקב שינויים שנעשו בחוקי הבחירות בימים האחרונים לפני מערכת הבחירות

עורכת הדין הרפובליקנית, סידני פוואל, הגישה אתמול תביעת ענק במדינות המתנדנדות ג'ורג'יה ומישיגן בדרישה לבטל את תוצאות הבחירות עקב שינויים שנעשו בחוקי הבחירות בימים האחרונים לפני מערכת הבחירות.

ב-100 דפי התביעה, פוואל טוענת על כשלים בספירות הקולות, ואי פיקוח עליהם, כן היא טוענת שמכונות ההצבעה לא אמינות, והן יכולות להיפרץ בגלל שהם היו מחוברות לאינטרנט.

צפו בדיון בפני הסאנט של פנסיבלניה

הפרופסר גיא בכור טוען כי ההחלטה של טראמפ להיפרד מפאוול היתה טקטית וטוען כי טראמפ חנן הלילה את מייקל פלין שפאוול הייתה עורכת הדין שלו. עם את, גם הרפובליקנים מטילים ספק בסיכויים שאכן השופטים יטו את הכף לטובתו, ויהפכו את הקערה על פיה. לעת עתה, ג'ו ביידן נערך לחילופי השלטון ואף ממשל טראמפ משתף פעולה עימו לגבי העברת השלטון.

הקמפיין של דונלד טראמפ הודיע השבוע שהוא ניתק את הקשר עם עורכת דין שהייתה בצוות המשפטי של הנשיא, שמנסה לשנות את תוצאות הבחירות. בקמפיין התנערו מסידני פאוול, שכמו שאר החברים בצוות קידמה תיאוריות קונספירציה חסרות בסיס שהתקבלו בלעג בארה"ב. רודי ג'וליאני, עורך דינו של הנשיא, הבהיר שפאוול "עוסקת בעריכת דין בכוחות עצמה, לא חברה בצוות המשפטי של טראמפ ואינה עורכת הדין האישית של הנשיא".

בדיון בפני הסנאט של פנסילבניה, הנשיא טראמפ טוען לזיופים בהיקפים נרחבים. התובעים הרפובליקנים ציינו בפני חברי ועדת הבחירות כי אין צורך לפעול כל כך מהר ודרשו להשהות את פרסום התוצאות לאור הניסיון לזרז את פרסום ההליך לפני הדיונים על הזיופים שיקיים בית המשפט העליון. השופט בפנסילבניה הודיע כי הוא לא מאשר את התוצאות והשהה את ההחלטה על הניצחון של ביידן עד ליום שישי.

במסר בפני הסנאט של פנסילבניה אמר טראמפ: "אם השגנו שיא של קולות לנשיא נבחר, 11 מיליון קולות יותר מ-2016 ובשעות שנעצרה הספירה לפתע המצב התהפך, זה רק אומר עד כמה גדול ונרחב ההיקף של ההונאה שקרתה כאן. זה אומר שההישג שלנו גדול אפילו יותר מזה. טראמפ, שמתקשה להשלים עם הפסדו אמר בשיחת וידיאו בפני חברי ועדת הבחירות כי "בערב הבחירות בשעה 22:00 התחיל לקבל טלפונים עם ברכות על הנצחון, ואז התחילו לקרות דברים ״מוזרים״ טראמפ אומר שהדברים לא נראים מוזרים לאנשי מקצוע".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *