הותר לפרסום: זהו בן זוגה של א.ק

בית המשפט התיר לפרסם כי  אדיר חבני – הוא  א"ח, בן זוגה לשעבר של אולה קרבצ'נקו מפרשת הרצח של תאיר ראדה. חבני בן ה-37 וקרבצ'נקו היו זוג במשך 9 שנים, בשנות  ה-2000. 

בית המשפט התיר לפרסם כי  אדיר חבני – הוא  א"ח, בן זוגה לשעבר של אולה קרבצ'נקו מפרשת הרצח של תאיר ראדה. חבני בן ה-37 וקרבצ'נקו היו זוג במשך 9 שנים, בשנות  ה-2000.

קרבצ'נקו העידה פעמיים במשטרה שחבני ביצע בה מעשים חמורים, הכה אותה, איים עליה, פגע בפרטיותה, נכנס למחשב האישי שלה ולפרופילים שלה ברשת והפיץ, תמונות לא ראויות שלה.

"שנים ארוכות שאדיר מסתתר מאחורי צו איסור הפרסום שניתן בשביל להגן עליי, כמו שניתן לכל נפגעת עבירות מ", אמרה קרבצ'נקו. "זה היה מעשה שפל ולא הוגן, להרוס אותי בעודו מתחבא בצללים, לשכנע אחרים לעשות את רצונותיו הנוראיים. קשה להגיד שנגיעה נוספת בעברי הקשה מביאה לי הקלה, אבל כל צעד שמתקדם לעבר הצדק, מביא עימו שחרור, תקווה שהולכת וגדלה כי יש סיכוי לתת לפצעים העמוקים להגליד".

עו"ד ירום הלוי – סנגורו של זדורוב, ממשיך טען כי קרבצ'נקו היא האשמה ברצח תאיר ראדה לאחר שחבני מסר עדות בתוכנית הדוקומנטרית "צל של אמת", שסקרה את פרשת רצח תאיר ראדה. "באחד הימים בעבודה קיבלתי טלפון מא"ק. היא אמרה בו'אתה זוכר את החלום שהיה לי? אז עוד מעט עומד להיות כאן בלאגן גדול", טען. "שעתיים-שלוש אחרי אותה שיחה, שמעתי מאחד החברים בקצרין שנעלמה ילדה וכרגע כל העיר מחפשת אותה".

"זה צעד נוסף בדרך הארוכה שעליי עוד לעבור בשביל להילחם עבור זה, שהאדם שפגע בי בצורה כה אכזרית ומתמשכת יובא לדין. זו, אולי המלחמה החשובה מכול עבור לבי ונשמתי", כתבה.

עורכי הדין תומר שוורץ ודניאל חקלאי,פרקליטיהם של  אולה קרבצ'נקו, מסרו: "אנו מברכים על החלטת בית המשפט להתיר את פרסום שמו של מי שפגע במשך עשור באולה, נקט נגדה באלימות פיסית קשה לתיאור, והחליט להעליל עליה עלילת דם שפלה ואכזרית, רק בשל החלטתה האמיצה לעזוב אותו".

עוד הוסיפו השניים: "אנו ממשיכים במאמצנו לשכנע את הפרקליטות להגיש כתב אישום חמור נגד אדיר חבני על מנת שייעשה סוף-סוף צדק עם אולה ויביא לה ריפוי לאחר שנות סבל רבות. רבות מדי".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הוא הרוצח !!!!!!!

    זה הפרצוף שהכי מתאים לבצע את הרצח המטורף הזה.

    100% |
    הגב