הזוי: יהודי עומד לדין בגלל אמירת קדיש – השר אוחנה פועל על מנת לשנות את ההחלטה

סגנית יו״ר הכנסת, ח״כ שרן השכל: ״חופש פולחן ודת צריך לחול על כולם באופן שווה, גם עלינו היהודים.״ בכל מדינה אחרת היינו מגדירים את זה כאנטישמיות, אבל כשזה קורה כאן במדינת היהודים יש כאלו שהדבר נשמע להם נורמאלי".

ביום שני האחרון הוגש כתב אישום לבית משפט השלום בירושלים נגד יהודי שעלה להר הבית ביום ירושלים ובמהלך העלייה להר אמר במקום את תפילת ה"קדיש".

ע״פ התובעת בכתב האישום ״התנהג הנאשם באופן העלול להפר את שלום הציבור". זה רק חלק מהמציאות ההזויה וההתדרדרות בהתנהלות הואקף והמשטרה כלפי העולים היהודים בהר הבית, לפיה כל נוכחות יהודית מפרה את שלום הציבור וכל התגרות מצד המוסלמים, ביזוי של מדינת ישראל והנפת דגלי חמאס היא חלק מחופש הביטוי.

ח"כ שרן השכל כתבה "דווקא בימים בהם מקודם הסכם שלום שבו מוזמנים מאות אלפי מוסלמים מרחבי העולם לישראל, אנחנו הישראלים מתגאים במדינה המדהימה שלנו שנאבקת על החופש לפולחן דתי לכל הדתות, המדינה היחידה במזרח התיכון".

לסיום הודיעה "יש לבטל את האיסור על תפילת יהודים בהר הבית. חופש פולחן ודת צריך לחול על כולם באופן שווה, גם עלינו היהודים. שוחחתי אמש עם ידידי השר לבטחון פנים אמיר אוחנה והוא הבטיח כי הנושא בטיפול. אני סומכת עליו ומצפה שהאשמות יבוטלו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *