החב"דניקים מקריית מלאכי דרשו מהמל"ל: אל תאריכו את הסגר

ביוזמת מ"מ ראש עיריית קרית מלאכי ונציג חב״ד בצלאל מזרחי, היום התקיימה שיחת ועידה בזום בה נכחו המרא דאתרא הרב ירוסלבסקי שליט"א, חתנו הרב יעקב קרוגליאק, סגן ראש המל"ל מר מרדכי כהנא, בכיר המל"ל מר ירון יונגמן, ד"ר יקיר קאופמן ממשרד הבריאות וראשי הצוותים של חמ"ל קורונה חב"ד נחל'ה. בפגישה שיבחו אנשי המל"ל ומשרד הבריאות… Read more »

ביוזמת מ"מ ראש עיריית קרית מלאכי ונציג חב״ד בצלאל מזרחי, היום התקיימה שיחת ועידה בזום בה נכחו המרא דאתרא הרב ירוסלבסקי שליט"א, חתנו הרב יעקב קרוגליאק, סגן ראש המל"ל מר מרדכי כהנא, בכיר המל"ל מר ירון יונגמן, ד"ר יקיר קאופמן ממשרד הבריאות וראשי הצוותים של חמ"ל קורונה חב"ד נחל'ה.

בפגישה שיבחו אנשי המל"ל ומשרד הבריאות את האופן בו טיפלו החמ"ל בבלימת התחלואה, והדגישו את סיפוקם מהתמתנות בקצב ההדבקות בשכונות הסגר. הרב התייחס לפעולות שננקטו לבקשתו ובירך את חברי החמ"ל כי 'כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם מלא'. כמו״כ ר׳ צלי מזרחי וחברי החמ״ל דרשו מבכירי המל"ל למנוע את המשך הסגר על השכונה. מחר הסגר אמור להסתיים, אחרי שבוע והחשש הוא שבמל"ל יחליטו על הארכתו. עד כה אותרו בשכונה כ-60 חולים.

בהמשך היום יצאה פניה של ראש עיר ללו זוהר למשרד הבריאות, למשרד הפנים ולמל"ל בקריאה שלא להמשיך את הסגר, ונקיטת פעולות נקודתיות שיקלו על הציבור ויסייעו בבלימת הנגיף ללא המשך הסגר הנוכחי.

סגן ראש המל"ל והרופאה המחוזית הבטיחו לראש העיר שהם ימליצו לבטל את הסגר בזכות הפעולות שננקטו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *