החוק הנורבגי בדרך לעבור: זה התנאי של יש עתיד כדי לא להגיש בג"צ

יו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר: "בכוונתי לנקות שולחן מהחוק הנורבגי

ועדת החוקה סיימה את הנמקת ההסתייגויות, היו"ר ח"כ אשר: "חובה אזרחית והכרחית לנקות שולחן ולאפשר לעצמנו לדון בעוד דברים חשובים כולל תקנות הקורונה"

ח"כ אלהרר: "סיעת יש עתיד-תל"ם מתחייבת שלא לעתור לבג"ץ אם החוק יחוקק כהוראת שעה"; ח"כ סופר: "החוק הוא חליפת אתנן לכחול-לבן;" ח"כ גינזבורג: "לא הובטח לאף אחד תפקיד בשל כניסתו לכנסת"; ח"כ אבידר: "אנשים נזרקו מהעבודה, לא הגיוני שנחוקק דבר כזה. כחול-לבן יכלו לעשות אאוטסורסינג בנושא החילוני ושאנחנו נעבוד בשבילם"

ועדת החוקה חוק ומשפט ממשיכה היום (א') להכין את "החוק הנורבגי" לקריאות שנייה ושלישית. חברי הוועדה סיימו לפני זמן קצר לנמק כ-7,500 הסתייגויות והיו"ר ח"כ יעקב אשר הודיע כי הוועדה תתכנס ב-14:00 להצביע על ההסתייגויות לחוק.

יו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה): "בכוונתי לנקות שולחן מהחוק הנורבגי, כי זו החובה האזרחית וההכרחית שלנו לאפשר לנו לדון בעוד דברים חשובים כולל חוק תקנות הקורונה, לכן נמשיך את הישיבה עד שנסיים". היו"ר ח"כ אשר אמר כי ניסה לקדם רעיון לפיו הפלטפורמה המרכזית תישאר בחוק והמפתחות הספציפיים יחוקקו כהוראת שעה בחוק רגיל, "אך לא הצלחנו להגיע להסכמה. צריך עמדה אחידה של האופוזיציה בנושא ספציפי זה בלבד, אי אפשר לקדם הסכמות אם אין אחד שבסוף מחליט".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *