החוק הנורבגי שיכניס 3 נציגים חרדים לכנסת

הכנסת ה- 23 שבה הבוקר לעבוד במלא המרץ על החוק הראשון שהוסכם בהסכם הקואליציוני בין הליכוד לכחול לבן, החוק הנורבגי. לצורך העברתו כבר בסוף השבוע הקרוב דבר שיאפשר הכנסת נציגים חדשים לכנסת למפלגות הקואליציה, במקום שרים או סגני שרים שיתפטרו מהכנסת, על מנת לאפשר עבודה פרלמנטרית יעילה

הכנסת ה- 23 שבה הבוקר לעבוד במלא המרץ על החוק הראשון שהוסכם בהסכם הקואליציוני בין הליכוד לכחול לבן, החוק הנורבגי. לצורך העברתו כבר בסוף השבוע הקרוב דבר שיאפשר הכנסת נציגים חדשים לכנסת למפלגות הקואליציה, במקום שרים או סגני שרים שיתפטרו מהכנסת, על מנת לאפשר עבודה פרלמנטרית יעילה.

ראשונה ליישם את החוק תהיה כמובן כחול לבן, שרוב מוחלט של חברי הכנסת שלה מכהנים בתפקידי שרים, מה שגורם לחוסר בעבודה של המפלגה בועדות הכנסת. גם במפלגות החרדיות מחכים בקוצר רוח להעברת החוק על מנת לאפשר לשלושה סגני שרים מהמפלגה לפרוש במסגרת החוק ולהכניס חברי כנסת חדשים, כאשר ביהדות התורה רק סגן שר אחד יפרוש, ואילו בש"ס שניים.

מי שמנהל את הדיון הבוקר בועדת החוקה, שמטשרת את החוק לפני העברתו בקריאה ראשונה, שניה ושלישית בכנסת הוא ח"כ יעקב אשר שנבחר ליו"ר הסיעה. ח"כ אשר התבטא ואמר שהוא שמח שהחוק יעבור כדי שחברו יצחק פינדרוס שנמצא במקום השמיני במפלגה יכנס לכנסת במסגרת החוק.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *