בעקבות התקיפה: החינוך העצמאי שיגר אגרת לתלמידות במודיעין עילית

מנכ"ל החינוך העצמאי הרב אליעזר סורוצקין שיגר ביום שישי אגרת להורי תלמידות בתי הספר במודיעין עילית בו נכתב כי בתיאום עם רב העיר הגר"מ קסלר ובהכוונתו על ההורים לשנן את כללי המוגנות בעיר בעקבות מקרה התקיפה של הילדה בת השבע

מנכ"ל החינוך העצמאי הרב אליעזר סורוצקין שיגר ביום שישי אגרת להורי תלמידות בתי הספר במודיעין עילית בו נכתב כי בתיאום עם רב העיר הגר"מ קסלר ובהכוונתו על ההורים לשנן את כללי המוגנות בעיר בעקבות מקרה התקיפה של הילדה בת השבע. העתקים נשלחו לרב קסלר ולראש העיר יעקב גוטרמן וכן למנהלי מחלקת החינוך בעיר.

וזה לשון המכתב: "כתמיד כן עתה,בתי הספק ערוכים לשמירה על שלומן וחינוכן של תלמידות בית יעקב בבתי הספר ועל הכנתן לחיים בדרך הראויה, דרך התורה והליכות בית יעקב.
מתוך אחריות לשלום הבנות,הננו להבהיר, כי בימים אלו עוסקת המערכת בברור מקרה מסוים בתחום המוגנות בעיר .כאשר מתחילת התהליך,אנו עוסקים בהדרכת הגורמים המוסמכים,אנשי המקצוע והחוק הפועלים בעירנו ועל דעת רב העיר,הגאון ר מאיר קסלר שליט"א.

"מטעמי "והצנע לכת"", נאמר בהודעה, "נכון יהיה לאפשר למערכת כולה להתמודד עם נושא זה כראוי ולסייע לתהליך תוך מתן אמון מלא ובטחון הדדי,שלנו בכם-ההורים,ושלכם-בנו".

פניה זו באה להבהיר, כי יש למצות את תהליך הברור על ידי רשויות החוק,תוך התמקדות בהגברת הבטחון האישי של כל תלמידה באשר היא, הן בבית,הן בשטחי ביה"ס והן בדרכה לביה"ס ובחזרה.

לסיום הוא מבקש במכתבו מההורים: "אנו מבקשים ממכם ההורים,לחזור ולשנן כמיטב יכולתכם עם בנותיכם,את כללי המוגנות האישית וגם אנו נעשה זאת בכיתות,באמצעות צוות ביה"ס לצורך רענון כללים אלו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *