הח"כים מהליכוד בכינוס חירום בלשכת בן גביר: "התרגשתי מאוד מהגעתכם"

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר אירח את חברי שדולת ארץ ישראל לכינוס חירום בלשכתו הפרלמנטרית בשכונת שמעון הצדיק.

חברי שדולת ארץ ישראל הגיעו לכינוס חירום בלשכת ח"כ בן גביר בשמעון הצדיק. בכינוס השתתפו חברי הכנסת יולי אדלשטיין, יואב קיש, מיקי זוהר, גדי יברקן וקטי שטרית מהליכוד, חברת הכנסת אורית סטרוק מהציונות הדתית, אריה קינג סגן ראש העיר ירושלים, יוני יוסף חבר מועצת העיר ירושלים, ותושב השכונה שביתו הוצת טל ישובייב.

ח"כ איתמר בן גביר הודה לכל חברי הכנסת שהגיעו לחזק את התושבים ולתמוך במאבק למען בטחונם: "התרגשתי מאוד מהגעת השדולה. זו הנבחרת של השמירה על ארץ ישראל.

לאחר יממה וחצי של שקט כוח יס"מ נאלץ לפזר התקהלות פלסטינית מקומית שבאה למחות נגד נוכחותם של שדולת א"י.

בן גביר סיפר: אחד האנשים שניסו כאן לתווך אמר לי שגורם מדיני בכיר, שכולנו יודעים מיהו, אמר שהוא לא ייכנע לי וייבש אותי עד שהמאבק ייגמר. מדובר באגו שיותר חשוב לו מהכל, וכאשר אתם באים, האמירה שלכם היא שזה לא מאבק שלי או שלכם, אלא מאבק של כל עם ישראל על החיים כאן בארץ ישראל".

מוקדם יותר, המשטרה זימנה לחקירה את יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בעקבות האיום נגדו על ידי שני סדרנים ב'אקספו גני התערוכה'. לאחר המקרה התברר כי מדובר בתומכי טרור, כאשר אחד מהם הינו אסיר משוחרר שריצה שני תקופות מאסר בכלא, בין היתר על זריקות אבנים ובקבוקי תבערה לעבר חיילי צה"ל.

לדברי בן גביר מדובר בנקמה של המשטרה על רקע הלשכה הפרלמנטרית שהקים בלשכת שמעון הצדיק . בן גביר מסר: "עמר בר לב הפך את המשטרה לכלי לניגוח פוליטי וזאת הסיבה שלמרות שברור למשטרה שאחד "המאבטחים" הוא תומך חמאס וה"מאבטח" השני הוא אסיר בטחוני משוחרר שזרק אבנים ובקבוקי תבערה על חיילי צה"ל, למרות זאת במשטרה לא מסתפקים בחקירתם, אלא גם מזמינים אותי להיחקר כנקמה על מאבקי לטובת תושבי שכונת שמעון הצדיק".

בן גביר הודיע כי לא יירתע: "אמשיך לנהל את המאבק למען תושבי שכונת שמעון הצדיק ולהגן עליהם וחקירות פוליטיות לא ירתיעו אותי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *