הח"כית הערבית נחקרה בחשד להסתה

הבוקר נחקרה חברת כנסת לשעבר היבה יזבק לשעבר בחשד לביצוע עבירות הסתה והזדהות עם מעשי טרור, באמצעות פרסום ברשת החברתית בעמוד הפייסבוק אותו היא מנהלת

במסגרת חקירה המתנהלת ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433, הבוקר נחקרה חברת כנסת לשעבר היבה יזבק לשעבר בחשד לביצוע עבירות הסתה והזדהות עם מעשי טרור, באמצעות פרסום ברשת החברתית בעמוד הפייסבוק אותו היא מנהלת.

החקירה התבצעה באישור היועץ המשפטי לממשלה ובליווי פרקליטות מחוז צפון. המשטר מסרה כי מעבר לאמור ומטבע הדברים לא נוכל להרחיב בפרטים נוספים מחקירות מתנהלות.

היבה יזבק, היללה בעבר את הרוצח סמיר קונטאר

חכ״ל היבה יזבק מסרה אחרי שנחקרה בלהב:"מדובר בחקירה פוליטית ובלתי לגיטימית. כל הפרסומים עליהם נשאלתי הם למעשה חומרים ממוחזרים שנדונו כבר בבית המשפט העליון במסגרת הבקשות לפסילת מועמדותי לכנסת שנדחו, וזאת גם בהתאם לחוות דעתו של היועץ המשפטי לממשלה. לכן אין דרך להבין את הנסיון להלביש אופי פלילי לדברים שפורסמו לפני שנים רבות, מלבד כהתעמרות ושימוש לרעה בסמכותן של רשויות החוק. עדיף לו המשטרה, הפרקליטות והיועמ״ש היו משקיעים את מאמציהם בחקירת ראשי הפשע המאורגן סייעני השב״כ, אשר מטילים אימה ברחוב הערבי. חקירות פוליטיות מסוג זה לא הפחידו ולא יפחידו אותנו. כך היה וכך יהיה.:"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *