הח"כית שנכנסה על חשבון פינדרוס: "עברתי שבוע מטורף"

ח"כ קתי שטרית, העניקה ראיון לרונן כץ בקול ברמה ודיברה על ההישג, "מה שעברתי בימים האחרונים אני לא מאחלת לשונאים שלי, כל שעתיים התחלף לי בין תנחומים לברכות".

לאחר שהצליחה להיכנס לכנסת על חשבונו של פינדרוס, וזה בזכות הספירה המחודשת של אלפי הקולות שנפסלו בכפר ירכא, ח"כ קתי שטרית, העניקה ראיון לרונן כץ בקול ברמה ודיברה על ההישג, "מה שעברתי בימים האחרונים אני לא מאחלת לשונאים שלי, כל שעתיים התחלף לי בין תנחומים לברכות".

עוד טענה שטרית, כי יש עוד רזרבות של אלפי קולות לטובת הליכוד "גם בלי ירכא, יש לי שמות של כ 500 אנשים ששהו בחול והצביעו במקומם -וכ150 איש שהגיעו לקלפי והודיעו להם שהצביעו. אנחנו שוקלים את צעדנו ומוכנים לכל תרחיש".

בדגל התורה נדהמו לשמוע את ההחלטה הדרמטית של השופט חנן מלצר שהחליט באישון לילה להעביר את המנדט השמיני של יהדות התורה לליכוד. חברת הכנסת קטי שטרית תכנס במקומו של פינדרוס. יצחק פינדרוס העלה סטטוס הבוקר וכתב: "כל מאן דעביד רחמנא לטב עביד"

אברהם ובר, חבר ועדת הבחירות מדגל התורה התייחס הבוקר בשיחה למנדי ביתאן בכאן מורשת לנתונים ואמר כי בדגל שוקלים לעתור לבג"ץ: "יש לנו אופציה לעתור לעליון נגד החלטתו של מלצר להוריד מנדט ליהדות התורה. יש לנו שאלות ללא מעט תשובות, עדיין לא החלטנו כיצד לפעול".

העיתונאי עקיבא נוביק צייץ:‏"יצחק פינדרוס מיהדות התורה הוא השלימזל הלאומי: פעמיים נבחר לכנסת ב2019, ופעמיים ספירת הקולות היותר אמיתית הראתה שהוא בעצם בחוץ"

שלשום, הודיע השופט חנן מלצר כי יהדות התורה תרד ל 7 מנדטים – ואילו הליכוד עולה ל -32, וזה לאחר שקיבל את עתירת הליכוד בדבר החזרת אלפי קולות שלא נספרו בכ-10 קלפיות בכפר ירכא המזוהה עם הליכוד.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *