הח"כ הערבי לא מפרגן לבית"ר ירושלים? פנה לברצלונה וביקש לבטל את המשחק

ח״כ סמי אבו שחאדה בפנייה לנשיא קבוצת ברצלונה: בטלו את משחק הידידות עם בית"ר ירושלים

ח״כ סמי אבו שחאדה, בשיתוף פעולה עם ארגון אוהדי ברצלונה הערבים בארץ, פנה במכתב דחוף למועדון הספרדי ברצלונה ולנשיא המועדון, חואן לפורטה, ודרש לבטל את משחק הידידות עם קבוצת בית"ר ירושלים שאמור להתקיים בירושלים בתאריך 4 אוגוסט 2021.

במכתבו, ביקש ח"כ אבו שחאדה מנשיא מועדון ברצלונה להימנע מהשתתפות במשחק הזה, שכן משמעותה מתן לגיטימציה לקבוצת בית"ר ירושלים שהינה קבוצה גזענית, כשרוב אוהדיה מחזיקים בדעות גזעניות ואף מסוכנות נגד האזרחים הערבים. צוין עוד כי ארגון אוהדי קבוצת בית"ר-ירושלים, "לה פמיליה" – הינו ארגון שתומך בטרור יהודי והמשתייכים לו אף לקחו חלק מהתקיפות האלימות והגזעניות כנגד האזרחים הערבים הפלסטינים, במיוחד בתקופה האחרונה.

עוד ציין ח״כ אבו שחאדה: "נעשה ככל שביכולתנו, כולל הפעלת לחצים פוליטיים, דיפלומטיים ותקשורתיים על מנת לבטל את המשחק, אשר פוגע ברגשות של אוהדי קבוצת ברצלונה הפלסטינים בישראל ובכלל הערבים בעולם הערבי. קבוצה בית"ר ירושליים ידועה בגזענותה ועוינותה כלפי החברה הערבית, ואוהדי הקבוצה מתגאים להפגין את השנאה והגזענות המקוממת באמצעות קריאות גזעניות נגד ערבים במגרשים. את הגזענות יש להוקיע, ולא לתת לה לגיטמציה ועידוד".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *