הח"כ השסי: התקשורת מתעלמת מהירידה בתחלואה במגזר החרדי

חה"כ אוריאל בוסו הערב יום (ב') במליאת הכנסת תקף את ההסתה של חברי האופוזיציה והתעלמות התקשורת כנגד הנתונים המעודדים מהערים והמגזר החרדי:

חה"כ אוריאל בוסו הערב יום (ב') במליאת הכנסת תקף את ההסתה של חברי האופוזיציה והתעלמות התקשורת כנגד הנתונים המעודדים מהערים והמגזר החרדי.

אחרי חודשים רבים של הסתה כנגד חלקים גדולים בציבור החרדי בעיקר בכל תקופת החגים, על כך שהחרדים מפירים את הנחיות. בוסו ציין: החרדים עברו תקופה קשה של סגרים ובעיקר התקפות קשות ביותר מבלי לדבר על הוויתורים הקשים של אירועים וחתונות, שזה משמעותי וקריטי לצד המגבלות של הזמן.

״ראינו בשבועות האחרונים את רשימת הערים במגזר החרדי ירוקות אולם אצל רוב התקשורת הכללית, שתיקה מוחלטת, שום אזכור לכך, לפתע הערים החרדיות הפכו שקופות, לצערי הרב, לאחר חודשים של התקפות קשות נגד החרדים, אין כמעט התחייסות, בוודאי שלא מילה טובה על שמירת ההנחיות ההדוקה של הציבור החרדי ובפרט של הציבור הספרדי הנאמן לדרכה ולפסיקותיה של הנהגת מועצת חכמי התורה בראשות מרן ראש הישיבה חכם שלום הכהן שליט"א ציבור שחי בתנאים קשים וצפיפות יותר מכולם.

בוסו הוסיף: כל הערים החרדיות הפכו לירוקות מהסיבה היחידה שהיא שמירה על ההנחיות של רוב רובו של המגזר החרדי והם ראויים היום לציון לשבח.

כן דוקא ביום הזה שחברים כאן מהבית בחרו לנצל את מעמדם כאופוזיציה אבל שכחו להיות אובייקטיבים שראש מפלגה כאן מהבית תוקף את ראש הממשלה כביכול שנכנע לחרדים,

לדבריו, "השר דרעי ביקש לפתוח את החנויות רחוב מהסיבה שרשתות מזון גדולות מקיימים עומסים כרגיל והקימו עמדות של ביגוד, אתה יכול לספק פיתרון אחר לאותם משפחות בחורף הסוער ??? הגיע העת קואליציה ואופוזיציה גם במחיר של פחות קולות לצאת לאחדות מלאה בפרט מי שיש לו ניסיון מסקרים מבשמים."

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אין ירידה אמיתית

    יש לא מעט תחלואה נסתרת בקרב הכלל הציבור.

    א |
    הגב