"החרדים משלמים בחייהם בגלל הח"כים החרדים": ראש הממשלה המיועד מגיב למתקפה החרדית

ראש הממשלה המיועד, נפתלי בנט, מגיב למתקפות הפוליטיקאים החרדים וכותב: "הצטערתי מאוד לשמוע את הביטויים הקשים בהם השתמשו חברי הכנסת גפני, דרעי וליצמן. אלה ביטויים שלא מוסיפים להם כבוד ומשקפים אובדן עשתונות."

ראש הממשלה המיועד, נפתלי בנט, מגיב למתקפות הפוליטיקאים החרדים וכותב: "הצטערתי מאוד לשמוע את הביטויים הקשים בהם השתמשו חברי הכנסת גפני, דרעי וליצמן. אלה ביטויים שלא מוסיפים להם כבוד ומשקפים אובדן עשתונות."

בנט מזכיר לחרדים כי "רק לפני שנה, כשהוקמה ממשלת האחדות הנוכחית, ימינה נשארה בחוץ, והחרדים ישבו בפנים." בנט ממשיך וטוען כי "לא ראיתם אותי קורא לגפני להוריד את הכיפה. הייתה ממשלה, לא היינו חלק ממנה, והשמש זרחה בבוקר."

בנט ממשיך ומתריס: "חברי הכנסת החרדים לא ילמדו אותנו מהי יהדות ובוודאי לא מהי ציונות. כראש ממשלה, אדאג לציבור החרדי ולעולם התורה.

לסיום משגר בנט הודעה "לאזרחי המדינה החרדים", "אין לכם מה לדאוג. להיפך, השנה האחרונה הראתה שאתם אלה שמשלמים, בחייכם ממש, על תרבות פוליטית של הזנחה, העדפת מקורבים והנצחת בעיות." , כתב בנט תוך שהוא מתכוון לאסון מירון ומאות החרדים שנהרגו בקורונה בגלל ההדבקה הגוברת.

בנט מזהיר בהודעתו כי "אם הכוונה בהשתלחות ההיסטרית הזו היא להרתיע אותנו מהכוונה להקים ועדת חקירה ממלכתית לאסון מירון – זה לא ילך. נהרגו 45 אזרחים ישראלים. מישהו צריך לתת תשובה".

סיעות יהדות התורה ושס מסרו בתגובה לדבריו של בנט:

מי שקרא ללפיד שותפו החדש-ישן "טעות חמורה". ו”האיש שאחראי לקיטוב ולשנאה בישראל”, מגלגל כעת עיניים לשמיים ומדבר על אחדות ואיחוי. מי שחבר לאיווט גדול רודפי הדת ומחוללי ההסתה בימינו, מטיף לנו על ריפוי ושינוי השיח. איבדת כל גבול והגיון בדרך לסיפוק פוליטי רגעי.

הבריחה המביכה שלך מהביקורת נגדך תוך שימוש ציני ומביש באסון הנורא במירון, ותוך פגיעה מזעזעת בהרוגים ומשפחותיהם, מוכיחה את איבוד ערכיך ומסוכנותך להחזיק בהגה השלטון. אנחנו נהיה אלו שנדרוש ממך חקירה ותיקון במירון, ולא ניתן לך להתחמק מכך. אתה צבוע וחסר בושה.

עם ישראל ותורת ישראל, חזקים ממך ומשותפיך החדשים. לאורך כל הדורות ידענו לעמוד איתנים מול העומדים עלינו לכלותינו ויכולנו להם, בעזרת השם.

כמי שמחזיק בתואר השקרן הגדול ביותר בפוליטיקה הישראלית, אנו לא מצפים ממך לכלום ולא סומכים עליך בשום דבר. תראה איך אתה נראה בקרב בוחריך מול הבטחותיך שנמסו על הקרח ורק אחר כך תגיד לנו כיצד לנהוג.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *