עלילת דם: הפלסטינים חשדו כי היהודים חטפו את הפלסטיני

‏מהומה התחוללה בליל שבת בכניסה לשכונת נווה יעקב לאחר שמאות תושבים מבית חנינה הגיעו לאזור ודרשו להיכנס לשכונה כדי לחפש אחר הילד הפלסטיני בן 8 שנעדר

‏מהומה התחוללה בליל שבת בכניסה לשכונת נווה יעקב לאחר שמאות תושבים מבית חנינה הגיעו לאזור ודרשו להיכנס לשכונה כדי לחפש אחר הילד הפלסטיני בן 8 שנעדר. הם טענו שנחטף על ידי היהודים. כוחות מג"ב ויס"מ חסמו את הכניסה והיציאה לשכונה., הפלסטינים השתוללו וביקשו לנקום ביהודים, ‎הילד נמצא מת מאוחר יותר בבור בו היה שלולית מים.

בתחילה עלה חשד לחטיפה, והלפסטינים ניסו להתקוטט מול שכונות פסגת זאב ונווה יעקב, אך לאחר הערכת מצב של המשטרה עם התושבים הגיעו למסקנה כי הוא לא נחטף.

השבת הובא למנוחות קייס אבו רמילה, הילד בן ה-8 מירושלים שגופתו אותרה הבוקר בקרקעית של בור במזרח העיר. הלוויתו יצאה ממסגד אל-אקצא בבירה והשתתפו בה גם שרים פלסטינים.

סגן טפסר אלי אדרי מפקד תחנת האומה ומפקד פעולות החילוץ בשטח: "סמוך לשעה 22:00 קיבלנו הודעה מהמשטרה על ילד שנעדר באזור בית חנינא, לאחר הצלבות נתונים הדיווח היה שכנראה מיקומו בבור ניקוז של מי גשמים. התחלנו בפעולות סריקה של הגדה ובתוך המאגר על ידי מחלצי יל"מ ובמקביל הפעלנו משאבות ייעודיות על מנת לשאוב את המאגר. החילוץ התבצע תחת תנאים קשים של קור, בוץ ומים עכורים ונמשך מספר שעות. הבוקר סמוך לשעה 7:40 לוחמי האש המחלצים איתרו את הילד בתחתית הקרקעית שלצערנו הוא ללא רוח חיים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *