החתן הלבנוני שהונה את כלתו: "אני רוצה להתגייר ולחיות כיהודי"

החתן המוסלמי שהונה את משפחת רעייתו בברוקלין מודה בראיון לתקשורת החרדית בארצות הברית כי הונה את הכלה. "אני לא מאמין באסלאם, אבקש את סליחת הכלה".

החתן המוסלמי שהונה את משפחת רעייתו בברוקלין מודה בראיון לתקשורת החרדית בארצות הברית כי הונה את הכלה. "אני לא מאמין באסלאם, אבקש את סליחת הכלה".

אליה חווילה, הונה את משפחת כלתו ואת סביבתו וטען כי הוא חוזר בתשובה ולמד בישיבת של חב"ד. אמה של הכלה חשדה. כשהחתן יצא מביתו למשך היום, ערכה משפחת הכלה חיפוש וגילתה מספר דרכונים עם שמות שונים, כולם נשאו את תמונתו של החתן שעזב את השכונה החרדית בברוקלין.

באתר 'ישיבה וורלנד ניוז' פורסם כי הצעיר שנולד למשפחה מוסלמית שיעית בלבנון, אמר בראיון שמעולם לא הרגיש מחובר לאסלאם. "אני לא מאמין באיסלאם. זו לא הדת שלי".

"אחרי שעברתי עם אבי לארה"ב התחלתי להתעניין ביהדות ולמדתי עברית משנת 2014. אבא שלי לא אהב את העניין ונאלצתי ללמוד בסתר. ניסיתי להתקרב לרפורמים אך הם לא נתנו לי ופשוט התחזיתי ליהודי", הוסיף.

"זה החל באוניברסיטת טקסס שם הצטרפתי להלל ואחר כך הגעתי למרכז חב"ד וכששאלו אותי אם אמי יהודייה עניתי בחיוב. כואב לי ששיקרתי לרב של חב"ד ואף אחד לא צריך להאשים אותו במצב. צריכים להאשים אותי אבל גם להבין את הכאב שלי", אמר הצעיר.

על כך שההורים של הכלה זעמו עליו אמר החתן המוסלמי. "הם השתגעו וזעמו. רציתי לטשטש עקבות אז שיקרתי עוד ועוד. פחדתי שלוקחים את אשתי ממני. סוף סוף אני חי חיים יהודיים. היא אהבת חיי והם הולכים לקחת אותה ממני".

הוא הביע חרטה על מעשיו. "אני אתחנן בפני הכלה ומשפחתה לסליחה עד סוף ימי ואבקש מהם הזדמנות שנייה. אני רוצה להתגייר ולחיות כיהודי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *