"הטירוף של ליברמן – יצר מפלגה לאומית פלסטינית גדולה"

"צריך להוריד את אחוז החסימה לאחוז וחצי. זה בערך שבעים אלף איש. לא מגיע לשבעים – שמונים אלף איש לקבל ביטוי? הם יכולים רק להועיל לכל ממשלה בלי בחירות חוזרות ונשנות"

ח"כ ישראל אייכלר התראיין הבוקר לנועם זיגמן, בתכנית האקטואליה חדש על הבוקר ב'קול ברמה' והתייחס לסוגיות הבוערות שעל סדר היום.

על החוק שיזם אמר: "הטירוף של ליברמן להעלות את אחוז החסימה יצר מפלגה לאומית פלסטינית גדולה ושרפה מאות אלפי קולות בימין והקשה להקים ממשלה".

"צריך להוריד את אחוז החסימה לאחוז וחצי. זה בערך שבעים אלף איש. לא מגיע לשבעים – שמונים אלף איש לקבל ביטוי? הם יכולים רק להועיל לכל ממשלה בלי בחירות חוזרות ונשנות".

הח"כ מאגודת ישראל התייחס לנושא הסיפוח ואמר: "כל הנושא של הריבונות הוא בלתי נודע. אף אחד לא יודע מה כוללת התוכנית בדיוק ומה הן המפות. קודם כל ממשל טראמפ צריך להחליט, על מה בדיוק מדברת התכנית. מדובר בכל יו"ש או רק בקעת הירדן. גם ביבי וגנץ לא יודעים עדיין על מה מדובר".

בנוגע למחלוקות הפנימיות בקואליציה אמר אייכלר: "גם לנתניהו וגם לכחול לבן לא כדאי ללכת עכשיו לבחירות. יש מחלוקות בין המפלגות אבל בסוף הם יסתדרו ויבינו שאם לא יהיו תלויים זה בזה הם יהיו תלויים זה לצד זה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *