הטרור היהודי: בני ישיבה הרגו פלסטינית

החשודים – קטינים שלומדים בישיבת 'פרי הארץ' ברחלים שנמצאת סמוך לזירה – נעצרו בגין עבירות טרור חמורות ובכללן רצח.

שירות הביטחון הכללי התיר לפני זמן קצר לפרסום כי בתום פעילות מודיעינית מאומצת, נעצרו בשבוע שעבר בידי שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל כמה חשודים במעורבות בפיגוע זריקת אבנים ממנו נהרגה עאישה ראבי, תושבת בדיא ואם לתשעה ילדים, במהלך נסיעה ברכבה ביום שישי בלילה בסמוך לישוב רחלים, ביום שישי ג' בחשון ה-12/10/18 למניינם.

החשודים – קטינים שלומדים בישיבת 'פרי הארץ' ברחלים שנמצאת סמוך לזירה – נעצרו בגין עבירות טרור חמורות ובכללן רצח.

לטענת שב"כ, בבוקר השבת שלמחרת האירוע הקטלני, יצאה קבוצת פעילים בנסיעה ברכב מיצהר, לישיבה ברחלים לטובת תדרוך נערים הלומדים בישיבה כיצד להערך ולהתמודד עם חקירות השב״כ.

מדוברות שירות הביטחון הכללי נמסר לאקטואליק: "מאז תחילת המעצרים שב״כ מזהה מאמץ יזום ומתמשך מצד גורמים בעלי אינטרס להכפיש את הארגון ועובדיו וליצור דה לגיטימציה לפעילותו. ניסיון זה ראוי לגינוי ולאי שיתוף פעולה ואין בו בכדי לרפות את ידי שב״כ מהמשך פעילותו לסיכול טרור באשר הוא טרור- יהודי או פלסטיני, וזאת תחת ערכים ממלכתיים ולמען ביטחון המדינה".

עוד נמסר: "יודגש כי חקירות השב״כ נעשות על פי הוראות החוק והפסיקה, נתונות לפיקוח של הפרקליטות ככל הנדרש ושל בתי המשפט וכך גם ביחס לחקירה זו. העצורים בחקירות השב״כ מקבלים את מלוא הזכויות שלהם הם זכאים לפי החוק. הטענות על מניעת זכויותיהם של הנחקרים בניגוד לדין, משוללות כל יסוד ומטרתן להסיט את הדיון מהחשדות החמורים בגינם נעצרו לחקירה".

מעבר לאמור לעיל, כל פרטי החקירה וזהות החשודים הינם תחת צו איסור הפרסום.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *