הטריק המפתיע לניקיון יסודי של המקרר – שימנע ריחות רעים לאורך זמן

אם גם אתם חושבים שאין באמת דרך יעילה לנקות את המקרר כך שלא יסריח מאוכל – אולי כדאי שתנסו את השיטה הבאה, עליה המליצה אישה ממלבורן שנשבעת שהמקרר שלה מעולם לא היה נקי כל כך

אישה ממלבורן חשפה טריק פשוט לניקיון יסודי של המקרר – שימנע ממנו להסריח מאוכל למשך חודשים. למעשה מדובר בשתי שיטות שאם תדאגו למלא אחריהן לפי הסדר – תיהנו ממקרר נקי ונטול חיידקים לאורך זמן.

שאנטל מילה, אם לשניים וגורו של טיפים לניקיון, טוענת שהמקרר עשוי לצבור בקלות לכלוך מכל האוכל המאוחסן בו ולכן מומלץ לבצע בו ניקיון יסודי לפחות פעם אחת כל שלושה חודשים. "ככה תדאגו לשמור על המקרר שלכם מריח נהדר", כתבה שאנטל בסרטון טיקטוק שפרסמה בנושא – והיא גם הציגה את הדרך שלה לעשות את זה.

כדי להכין את תערובת הניקוי היעילה שלה, עליכם לערבב כוס וחצי מים פושרים עם חצי כוס חומץ לבן בבקבוק. הוסיפו חמש טיפות שמן אתרי או תמצית וניל לתערובת. כעת כשהתערובת מוכנה, הוציאו את המדפים מהמקרר, רססו מהחומר על המדפים ונגבו אותם עם מטלית נקיה. המשיכו להעביר ניגוב גם בתוך המקרר כדי להבטיח שנפטרתם מהחיידקים שאורבים. שאנטל ממליצה לשים לב במיוחד לפינות של המקרר.

על מנת לשמור על ריח רענן למשך חודשים, ממליצה שאנטל לשפוך רבע כוס סודה לשתייה לקערה – ולהניח אותה בתוך המקרר. לדבריה זה "ידחה ריחות רעים למשך חודשים".

טיפ זה יעיל מאחר שריחות המקרר מורכבים מחלקיקי מזון שצפים סביב ובסופו של דבר מתמקמים במנות האחרות שבמקרר. המאפיינים הייחודיים של סודיום ביקרבונט (סודה לשתייה) הופכים אותו למלכודת חלקיקים חומציים ובסיסיים. ברגע שהחלקיקים האלה נקשרים עם הסודה, הריח מנוטרל.

האלפים שראו את הטריק הפשוט של שאנטל התרשמו ממנו ואמרו שיקדישו שעה בסוף השבוע לניקיון יסודי של המקרר. "אנסה את זה, תודה ששיתפת", כתב אחד בתגובות ואחרת הוסיפה: "זה טריק מדהים. אני מכירה את סגולות הסודה לשתייה. בהחלט אנסה". אחת המגיבות הציעה למקרה שאין לכם סודה לשתייה בבית, להשתמש בגרגרי קפה ישנים במקום, מכיוון שזה עובד לדבריה באותו האופן.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *