"היא התחתנה רק לפני חצי שנה": הרב הלל פלאי על כלתו שנפצעה קשה

המלחין הרב הלל פלאי סיפר לאדמקר וישראל כהן על מצבה של כלתו של שנפצעה בתאונה בשבוע שעבר: ״היא מורדמת ומונשמת בטיפול נמרץ, במהלך השבת חלה התייצבות במצבה אל עדיין היא במצב קשה היא הייתה בין חיים למוות, הצרה אמנם אישית לנו ולמשפחה

סרטון מבעית הסתובב ברשתות החברתיות, נערה קטועת גפיים צורחת "הצילו" במורדות קריית בעלזא. המצלם הוא ערבי ולא נייסען חלילה שצמא לסקופ. הערבי העביר את הסרטון ברשת החברתית ורבים העדיפו שלא לחזות בתיעוד המצמרר.

הנערה היא כלתו של הרב פלאי, היא אשה נשואה כבת 22, הייתה בהריון מתקדם, אך האוטובוס דהר לעברה וקטע את גפיה. היא היתה מורדמת ומנשמת וכעת מצבה מתייצב.

המלחין הרב הלל פלאי סיפר לאדמקר וישראל כהן על מצבה של כלתו של שנפצעה בתאונה בשבוע שעבר: ״היא מורדמת ומונשמת בטיפול נמרץ, במהלך השבת חלה התייצבות במצבה אל עדיין היא במצב קשה היא הייתה בין חיים למוות, הצרה אמנם אישית לנו ולמשפחה, אבל האופן שזה קרה, אמרו לנו אנשים גדולים שזו צרה של הכלל. המטרה היא עצם התפילה ועם הקירבה להקב״ה״.

הרב הלל פלאי הוסיף בראיון לאדמקר וישראל כהן ב׳קול ברמה׳: ״מדובר בזוג צעיר שנישא לפני חצי שנה בלבד. העובדה שאין לנו את מי להאשים, עושה לנו רק טוב. היא וודאי לא אשמה, הייתה על המדרכה כשאר האנשים. כאן הקב״ה נתן לנו את זה מאד נקי, זה נותן לנו יותר כוח להתמודד״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *