הימין חוזר להפגין נגד ממשלת בנט

המאבק על זהותה היהודי של מדינת ישראל עולה מדרגה. ראש מוסדות בני דוד הרב אלי סדן אמר כי הוא תומך בעצרת "יש היום הזדמנות היסטורית לנסות סוף סוף לעשות דבר שלא היה כמותו שנים – לחבר ימין ושמאל, דתיים, מסורתיים וחילונים וחרדים – קואליציה ואופוזיציה, לגבי כמה דברים שעליהם גם נפתלי בנט מסכים – שצריך מדינה יהודית".

ביום שלישי (7.12) פעילי ימין של הליכוד והציונות הדתית מתאחדים לקראת עצרת מרכזית בכיכר הבימה בתל-אביב בארגונם של מטה המאבק הלאומי בשיתוף תנועת המחאה הקו האדום, כאות זעקה על השבר בזהות היהודית שמממשלת ישראל אחראית לו.

בנוסף לכך בעניין הקשרים שנחשפו בשבועות האחרונים בממשלת ישראל, בין אנשי רע"מ לחמאס בעזה, נתלו בימים אלו לקראת העצרת דגלי ישראל מחאתיים בהם מופיע לצד המגן דוד- סמל הסהר המוסלמי, במספר מוקדים ובהם: אזור מועצת בקעת הירדן, בשער שכם ובעיר לוד.

העצרת תקיים ביום שלישי (7.12) במרכז הבימה בתל-אביב בהשתתפות חברי כנסת מהימין, אישי ציבור, רבנים, פעילי ימין ומשפחות שכולות

ראש מטה מחאת הקו האדום, יואל שילה, אמר כי: "אנו קוראים לציבור הרחב לבוא להזדהות עם המאבק ולמחות נגד התנהלותה של ממשלת ישראל. הממשלה שוכחת שאנחנו מדינה יהודית ודמוקרטית, שאבות אבותינו נלחמו להקימה, וכיום היא בפעולותיה מנסה לטשטש את זהותה. אין לגיטימיות לממשלה הזאת ואנחנו לא מקבלים אותה. אנחנו נמשיך להיאבק כדי שמדינת ישראל תישאר מדינה יהודית"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *