היעלמות ספיר: מצמרר: בת ישראל שחולצה תיארה בשידור את הסכנה עם הבעל הערבי

בעקבות היעלמותה של בת ישראל מעכו שעמדה בקשר עם ערבי, התראיינה ניצולת לתוכנית הבוקר של ערוץ 14 וגוללה את מסכת החיים הקשה בשבי בכפר ערבי.

בעקבות היעלמותה של ספיר נחום, בת ישראל מעכו שערבי שהיה עמה בקשר חשוד בחטיפתה, התראיינה הבוקר בקולה ניצולה שחולצה מקשר מסוכן עם ערבי וחשפה את סיפורה הקשה. שני התראיינה בתוכניתו של שי גולדן בתכנית הבוקר של ערוץ 14.

בני משפחתה וחברותיה הזהירו את שני (שם בדוי) מפני הקשר עם הערבי שהכירה אך היא בחרה להתעלם מכך. בסופו של דבר הידרדרו הדברים עד לכדי סכנת רצח ואז ולצה בידי יד לאחים.

"התחתנתי עם ערבי. עברתי לגור אתו בכפר והחיים היו מאוד מטלטלים", סיפרה שני והוסיפה כי בשלב מסוים הייתה נעולה במחסן במשך מספר ימים כעונש על התנהגותה. "כולם התנגדו לקשר הזה", הודתה, "הסבירו שבסוף ימצאו אותי מתה או שאני אברח. אמרו לי שבסופו של דבר הסיפור הזה לא יסתיים טוב. ואני אמרתי: לא, מה פתאום. אתם לא מבינים איזה בחור הוא. הוא לא כמו אלו שעושים פיגועים".

"ביום החתונה", נזכרה, "היה מהמם אבל כבר בסוף החתונה זה כבר התחיל להתהפך". לדבריה, הורי הערבי ישבו עמה לשיחה שבה הסבירו לה "מה זה לחיות עם גבר ערבי". הם אמרו: "כל דבר שהוא אומר תגידי אמן. אם לא אומרים אמן, זה עולה ביוקר".

אחרי שגוללה מסכת חיים ארוכה של ייסורים בכפר הערבי, סיפרה שני בקצרה על החילוץ עצמו. תחילה פנתה לבני המשפחה שיעזרו לה להיחלץ אבל הם חששו מפני אלימותו של הערבי. "הם אמרו לי: עשית את הבחירה שלך". ערב אחד שבו שוב פרץ ריב בבית, שלף הערבי סכין ודקר אותה. הערבי האלים הסכים לקחת אותה לרופאה בכפר שלא יכולה הייתה לטפל בה. "הלכתי למקום אחר והגיעו שוטרים אבל היו לידי עוד אנשים אז חששתי לספר. הייתה שוטרת אחת שהבינה את הסיטואציה והוציאה את כולם. מיד חייגתי 9234* ליד לאחים והם באו וחילצו אותי".

בהתייחסה לסיפור היעלמותה הקשה של נועם ספיר אמרה שני: "ליבי עם המשפחה של ספיר. אני מדברת ועולות לי דמעות. מקווה שימצאו אותה חיה, בריאה ושלימה. אני מציעה לכולן פשוט לברוח מהמקום הזה, כי קשרים כאלו מובילים לשם. אם את מרגישה שהולך להתחיל קשר כזה או שאת כבר נמצאת בקשר כזה, פשוט תפני לעזרה, 24 שעות ביממה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *