הכובעים שאף פעם לא יצאו מהאופנה

אין צורך שתאכלו את הכובע, העיקר שיש לכם הקיץ כובע קש | כובע פנמה, סומבררו או כובע רחב שוליים – מתחילים להריח את הקיץ, אל תוותרו על כובע רחב שוליים ליציאה, זה גם אופנתי וגם מגן עליכן מפני השמש // לאמץ טרנד

"אוכלים קש" זה רק ביטוי או סלנג ישראלי? כובע קש הוא הפריט שבהחלט אפשר לאמץ אותו בקיץ הקרוב, הכובעים הם הבחירה הכי מתבקשת לאדמה הלוהטת שאנחנו חיים בה.

כובע קש עם שקע בחלקו העליון וסרט הבד הקשור סביב כיפתו, הומצא כבר במחצית הראשונה של המאה ה-19 באקוודור ומאז נחשב לנסיך כובעי הקש. גרסאות שונות של כובע הקש היו קיימים באירופה ובאסיה עוד לפני ימי הבינים, ניתן לראות עדויות לכך בציורים שונים לאורך התקופות. בשנות ה-20 נטען במגזיני האופנה כי אישה עם סטייל לא תחבוש כובע קש לפני חודש מאי. ובחירה מועדפת למסיבות גן קיציות באותה תקופה היה ה-Boater, כובע הקש השטוח שנלבש במקור על ידי מלחים, ועושה קמבאק בשנים האחרונות.

כובעים ומגבעות תמיד הצהירו על סטטוס חברתי מסוים. כובעי הקש המאווררים שנמכרו דרך קבע לתיירים תמימים בעיר העתיקה בירושלים, הפכו לבון טון אופנתי המשיג מספר מטרות. כובע הופך כל הופעה סתמית, לשיקית, היפית ואפילו אלגנטית. ואה כן, זה גם זול בטירוף, אז למה לא?

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. להוריד מיד את התמונה

    תתבוננו טוב בתמונה היא לא צנועה בכלל…. בבקשה להסירה, ממש לא מתאים!!!

    להוריד מיד את התמונה |
    הגב