הכנסת תושבת? כתב ערוץ הכנסת נדבק בקורונה והכניס ח"כים לבידוד

נדב אלימלך, הכתב הפוליטי של ערוץ הכנסת נדבק בקורונה, הוא הכניס לבידוד 30 מעובדי הכנסת

נדב אלימלך, הכתב הפוליטי של ערוץ הכנסת נדבק בקורונה, הוא הכניס לבידוד 30 מעובדי הכנסת. בין הח"כים מככבים דמויות מהקואליציה בהם גלעד קריב, מרב בן ארי, גדי יברקן, יום טוב כלפון, קטי שטרית, מוסי רז, משה טור פז, חמד עמאר ושמחה רוטמן – הוצרכו להיכנס לבידוד נוכח חשיפתם לאחד מכתבי ערוץ הכנסת אשר נמצא חולה מאומת לנגיף הקורונה. קיים חשש לאומיקרון.

‏בעקבות ההדבקות בכנסת, ב-13:45 יתקיים דיון הערכת מצב אצל יו"ר הכנסת מיקי לוי עם הגורמים המקצועיים במשכן לקראת המשך פעילות הכנסת בשבוע. ‏באופוזיציה תוקפים את ההצעה שעולה מהקואליציה לאפשר הצבעה מרחוק לחברי כנסת מבודדים .זה יהיה סופה של הכנסת. הקואליציה מנסה לסדר לעצמה רוב מלאכותי" אומרים גורמים בכירים באופוזיציה.

"‏יחד עם עוד 130 עובדי הכנסת קיבלתי ביום שישי את הבשורה כי החלה הדבקה בחדר הכושר בכנסת – נכנסתי לבידוד וביצעתי בדיקה. אתמול הגיעה התשובה – חיובי. ", סיפר אלימלך. ותיאר כי בזכות החיסונים הסימפטומים לקורונה הם קלים, "אני מחוסן ב-3 מנות שבזכותן הסימפטומטים קלים. לא ברור אם זה אומיקרון (לוקח זמן לרצף) אבל לצערי מרבית מהסובבים אליי נשלחו לבידוד. "

"אני בטוב, סיפטומים קלים שאפילו לא העלו בי חשד, כאב ראש שלגמרי קורה כי לא שתיתי מים. מתרכז בלנסות להכיל את האירוע הזה ולדאוג למשפחה מרחוק, מהבידוד", הוא סיכם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *