הלברטל בטור חריף ביותר על עוצמה יהודית

ברגע שהם יכנסו לכנסת, הם ישילו את עור הכבש, ויהפכו להיות הרב כהנא, מה שהם באמת. סוג של תומכי ארגון טרור, אם לא ארגון טרור ממש. הם רק מחכים לרגע שיבחרו. אז תותר הרצועה. אז יהיה מאוחר מידי

אם היו מדקדקים יותר עם אנשי העוצמה היהודית, היה אפשר בקלות להכריז עליהם כתומכים בארגון טרור ולהעמידם למשפט. רק שהמדינה לא רוצה להתעסק איתם. המדינה לא רוצה הפגנות, אלימות ומעצרים. המדינה גם לא רוצה להעצים אותם.

ללא שמץ של ספק, חברי עוצמה יהודית תומכים לגמרי בדרכו של הרב כהנא, ורואים בו מורם ורבם. בכל יום השנה לפטירתו של הרב כהנא, הם עורכים טקס הזדהות מלא עם ערכיו של כהנא. כזכור, תנועתו של הרב כהנא הוכרזה כארגון טרור.

אלא שהזאבים תומכי ארגון טרור האלה, נזהרים מאוד להתחפש בעור של כבש, כדי שלא יפסלו אותם מלרוץ לכנסת. בזה הם גם צבועים ונכלוליים. שלא כמו בנו של הרב כהנא, הרב בנימין זאב כהנא הי"ד, שהמשיך בגלוי את מורשתו של אביו.

הם, המכונים אנשי עוצמה, עלובים ופחדנים, שרק מחפשים שררה בכנסת. הם לא יגידו את האמת הפנימית האמתית שלהם, שהם תומכים בכל שיטתו של הרב כהנא למלוא אורכה ורוחבה. הם יאחזו בפחדנות ובתאוותנות את עיני הציבור.

חלק מאנשי עוצמה יהודית ישב בכלא. במעצרים מנהלים או אחרים. את חלקם צה"ל לא הסכים אפילו לגייס. צה"ל חשש מהם, ובצדק. כי הרי אחד מהם, שכן גויס לצה"ל, ירה למוות בשבויים סוריים, שהיו כפותים בידיהם ומכוסים בעיניהם. הוא יצא בעור שיניו מהפרשה. אם זה היה מתרחש היום, הוא היה יושב שנים רבות בכלא.
אחד מהם קרא לאחרונה בסרטון מטעמו, להרוג את אבו מאזן. חלקם מקפיד לעלות בכל שנה לקברו של ברוך גולדשטיין. אלה הם הטרנספריסטים המייעדים עצמם לשלטון.

ברגע שהם יכנסו לכנסת, הם ישילו את עור הכבש, ויהפכו להיות הרב כהנא, מה שהם באמת. סוג של תומכי ארגון טרור, אם לא ארגון טרור ממש. הם רק מחכים לרגע שיבחרו. אז תותר הרצועה. אז יהיה מאוחר מידי.

עם הטיפוסים האלה, עם הארגון הזה, שוקלים עכשיו אנשי הבית היהודי ליצור איחוד טכני או אחר. לא יאומן. זו אותה מפד"ל היסטורית של ד"ר בורג ושפירא, שהתנגדו ליציאה למלחמת לבנון הראשונה. היו אז מנהיגים נורמליים במפד"ל. מתונים ובעלי שיקול דעת. הם היו זורקים את עוצמה יהודית מכל המדרגות והיו מתנערים מהם בכל דרך אפשרית, לרבות הכרזה עליהם כתומכים בארגון טרור.

אז איך ייראה הבית היהודי כשהוא משתף פעולה עם כאלה התומכים בארגון טרור? איזו תדמית יהיה לבית היהודי? הם כך הם נחשבים לימין הכי קיצוני במדינה. מספיק לשמוע את סמוטריץ' וסטרוק, שהם בעצמם עוצמה יהודית. אז הבית היהודי רוצה תדמית של מפלגה קרובה לטרור? סוג של ימין קיצוני אירופאי? כך רוצה להראות המפדל של פעם (ולא רק מבחינת הנראות, אלא גם מהבחינה המוסרית)?

לא תהיה כפרה לשיתוף פעולה איתם, ולגרום להכנסתם לכנסת. זה יהיה מאוחר מדי, ולא ניתן יהיה להחזיר את הגלגל לאחור. מה שיקרה, שחברי כנסת אלה, ישתלטו מיד על התודעה של הבית היהודי, ויהפכו את הציונות הדתית לסוג של תומכי ארגון טרור. הם הרבה יותר תקשורתיים, מכל חברי הכנסת האחרים בבית היהודי.
המפד"ל של פעם תוכתם בכתם בל ימחה. עצם הספקות של האיחוד איתם, מוכיח את פרצופו העלוב והמסוכן של הבית היהודי, הפכה להיות מפלגה הקיצונית הימנית ביותר של מדינת ישראל.

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בור שכמוך, כהנא לא רצח

    כהנא היה בעד טרנספר והביע דעה לגבי פיתרון לא שונה בהרבה ממה שמציע למשל פייגלין על פינוי פיצוי. הם צריכים לתבוע אותך על הפצת דיבה שאתה מכנה אותם "ארגון טרור". עלוב!!

    מיכל |
    הגב
  2. דוב אתה טיפש, שתוק!

    רק עוצמה יהודית! למה נותנים לטיפש הזה מקום בכלל

    יוסי |
    הגב
  3. טרור נגד טרור זה הגנה צריך להסביר גם לגזען המפורסם

    מעניין אם אתה טבעוני כמו חבריך מהשמאל שרק על עמך אתה לא מרחם ורק מפריד בצורה גזענית מחרידה

    בני |
    הגב
  4. יאללה להכין כתב דיבה נגד זה שמשמיץ בלי לבדוק אתהעובדות לאשורן איתמר לטיפולך

    יאללה כתב הוצאת דיבה נגד המשמעת מבלי לבדוק את העובדות לאשורן איתמר לטיפולך

    שמוליק |
    הגב