הליכוד למנדלבליט: "פתח בחקירה נגד אהוד ברק"

במפלגת הליכוד דורשים מהיועץ המשפטי לבדוק את קשריו של ראש הממשלה לשעבר עם המיליארדר האמריקני ג'פרי אפשטיין שהורשע בשידול לזנות בארה"ב

מפלגת הליכוד הגישה הבוקר דרישה ליועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט לפתוח בחקירה פלילית נגד המתמודד לראשות הממשלה אהוד ברק, זאת בדרישה לחשוף את מסכת קשריו העסקיים והאישיים עם ג׳פרי אפשטיין, שהורשע בעבר בשידול לזנות ונמצא כעת במעצר בשל חשד לשידול קטינות לביצוע עבירות מין.

בתלונה, שהגיש בשם הליכוד עורך הדין מיכאל דבורין נטען כי ברק, כמו גם קרן וקסנר שהעבירה לידיו 2.3 מיליון דולר, מסרבים לחשוף את סיבת התשלום, שהועבר לברק על "מחקר" שמעולם לא פורסם בעת שברק היה איש ציבור.

באשר ליחסים בין ברק לבין הפדופיל אפשטיין נכתב בתלונת הליכוד: "מר ברק צולם יוצא מדירתו של אפשטיין בשנת 2016. עד כדי כך היו קרובים הקשרים בין השניים עד ששמו של מר ברק אף הופיע "בפנקס השחור" של מר אפשטיין. בהקשר זה קיים הכרח אמיתי לבחון האם "המענקים" שקיבל ברק מקרן וקסנר ו/או מר אפשטיין חדלו בשנת 2006 או שמא החליפו צורה בשנים שלאחר מכן והמשיכו להינתן לו".

"מרשתי סבורה כי יש הכרח לבדוק בדוק היטב מה ההסבר לקבלת הכספים הנ"ל וגם האם היו אלה הכספים היחידים שניתנו למר ברק לאורך השנים בנסיבות תמוהות שכאלה ומידי מי", נכתב בפניית הליכוד ליועמ"ש.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *