הלילה: 'דגל' חתמה על כניסה לקואליציה בבית שמש; בש"ס כועסים

כעס בש"ס: 'דגל התורה' חתמה הלילה על כניסה לבדה לקואליציה העירונית של עליזה בלוך בבית שמש, ללא ש"ס, זאת אחרי ששתי הסיעות שצעדו יד ביד עד עתה והיו מתואמות

פרי פיצוץ ה"מפץ החרדי"? בדגל התורה חתמו הלילה על כניסה לקואליציה העירונית בבית שמש, זאת ללא ש"ס – למרות שעד עתה היו מתואמים שם עם סיעת ש"ס לכל אורך הדרך.

הלילה הצטרפה סיעת דגל התורה לקואליציה, זאת אחרי שאגודת ישראל בבית שמש כבר נכנסה לקואליציה, בלי להמתין לשאר המפלגות החרדיות.

רק לפני שבועות ספורים הוחלט בדגל התורה וש"ס ללכת יד ביד למו"מ על כניסה לקואליציה, כשסיעה אחת לא תיכנס מבלעדי השניה, אבל כאמור, אמש זה התפוצץ ודגל התורה חתמה על כניסה לקואליציה לבדם.

בכיר בש"ס בבית שמש אומר הבוקר: "אמנם לא היה הסכם מסודר בינינו לבין דגל התורה, אבל הם ידעו שאנחנו לא ניכנס בלעדיהם. חבל שהם כן נכנסו. יכולנו לקבל הרבה דברים כשהולכים יחד".

דגל התורה תחזיק בידה את תפקיד משנה לראש העיר, מחזיק תיק שפ"ע, מחזיק תיק כספים גביה וארנונה, מחזיק תיק הגיל הרך ובו מעונות ומשפחתונים ומעונות שיקומיים, תנועות הנוער החרדיות, תיק תרבות ופנאי חרדי, תיק פרוייקטים קהילתיים, תיק הבריאות, תיק תחבורה ותנועה, חבר המועצה הדתית, חבר במטה הבינוי של ראש העיר לקידום בינוי מוס"ח, תיק הפיקוח העירוני, רשות החניה העירונית ותיקים נוספים.

כמו כן יהיו אנשי דגל חברים בכל וועדות העיריה ונציגים בדירקטורים העירוניים.

חבר מועצת העיר שמואל גרינברג: "הייתה שווה ההמתנה הממושכת על מנת ללבן היטב את כל הנושאים ולהגיע להסכם טוב כפי שהגענו. אנחנו מביעים אימון בראש העיר ומקווים לצאת לדרך חדשה ולשיתוף פעולה מלא בעשיה העירונית".

עליזה בלוך, ראש העיר בית שמש: "שמחה לבשר על כניסתה של דגל התורה לקואליציה. המגמה מלכתחילה הייתה קואליציה רחבה ככל האפשר. מבחינתי יש כאן אמירה שכולם רצויים ובית שמש תבסס עצמה כעיר בה חיים זה לצד זה חילונים דתיים וחרדים. מקווה שבע"ה נצליח שגם ש"ס ייכנסו לקואליציה".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אתמהה!!! לא היה תיאום בין יענקוש ודרעי בנושא?

    עשו את ההסכם במחשכים?

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב