הלימון הפך ללימונדה: צפו בנאום הניצחון של נתניהו

לאחר שהביא את הליכוד להישג חסר תקדים, ראש הממשלה הגיע הערב לגני התערוכה בתל אביב ונשא נאום בפני פעילי הליכוד במטה המפלגה בתל אביב: "זהו הניצחון הגדול בחיי, הספידו אותנו אבל הפכנו את הלימון ללימונדה", אמר לקול תשואות הקהל.

לאחר שהביא את הליכוד להישג חסר תקדים, ראש הממשלה הגיע הערב לגני התערוכה בתל אביב ונשא נאום בפני פעילי הליכוד במטה המפלגה בתל אביב: "זהו הניצחון הגדול בחיי, הספידו אותנו אבל הפכנו את הלימון ללימונדה", אמר לקול תשואות הקהל.

"חברי וחברות הליכוד היקרים, אזרחי ישראל, משנכנס אדר מרבים בשמחה – ואיזו שמחה יש לנו הלילה", אמר ראש הממשלה. "זה לילה של ניצחון ענק, תודה רבה לכם. יש לנו ח"כים חדשים בלי עין הרע כי הגדלנו את רשימת הליכוד בצורה משמעותית מאוד".

נתניהו המשיך להלהיב את הקהל "אני זוכר את הניצחון הראשון שלנו ב-1996, זה היה ניצחון היסטורי אבל הניצחון הזה הפעם הוא ניצחון גדול כמוהו אם לא יותר – כי זהו ניצחון כנגד כל הסיכויים. עמדנו מול כוחות אדירים, הם כבר הספידו אותנו. יריבינו אמרו שתם עידן נתניהו. בכוחות משותפים הפכנו את הלימון ללימונדה, עברנו עיר-עיר, שכונה-שכונה, חרשנו את המדינה מצפון עד דרום".

"הפכנו יחד את ישראל למעצמה", אמר נתניהו. "פיתחנו קשרים שלא היו לנו עם מנהיגי עולם – גם בעולם הערבי והמוסלמי. אתם ראיתם את עומאן, סודאן, צ'אד ואזרבייג'ן, ואני אומר לכם שזהו רק קצה קצהו של הקרחון. נשיג הסכמי שלום עם מדינות ערביות ומוסלמיות נוספות. זו רק שאלה של זמן, לא הרבה זמן, רק אנחנו יכולים".

"עשינו יחד את הבלתי אפשרי", הסביר. "ראינו את כל שבטי ישראל חוזרים לליכוד – אחינו בני העדה האתיופית ועולי חבר העמים. יחד הצלחנו לשכנע כי ראו ששינינו את מעמדה של ישראל בעולם ושהבאנו את ישראל למקום שטוב לחיות בה. איזה יופי של מדינה ואיזה יופי של אנשים. המדינה שינתה את פניה למדינה שטוב לחיות בה. זה בזכותכם וזה תלוי בכם".
ק".

לסיום אמר, "זוהי שליחות להבטיח את עתידה של מדינת ישראל לדורות. זוהי משימת חיי, בזכותכם אנחנו נעשה את כל זה. שוחחתי עם כל ראשי הסיעות במחנה הימין, השותפות הטבעיות שלנו. נתכנס מחר כדי להקים יחד ממשלה חזקה ויציבה, ממשלה לאומית טובה למדינת ישראל".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. נצחון גדול ל"סטרא אחרא", שר"י; לימדו אותנו חז"ל שלא להתחבר לרשעים, ובפרט לאלו אפיקורסים גמורים.

    נצחון גדול ל"סטרא אחרא", שר"י; לימדו אותנו חז"ל שלא להתחבר לרשעים, ובפרט לאלו אפיקורסים גמורים.

    לימדו אותנו חז"ל שלא להתחבר לרשעים, ובפרט לאלו אפיקורסים גמורים. |
    הגב