הלם: בג"ץ הכשיר את היבא יזבק

בית המשפט העליון הכשיר לפני זמן קצר את חברת הכנסת היבא יזבק על חודו של קול, 5:4, בכך הפך בית המשפט את החלטת ועדת הבחירות שקבע כי יבזק לא תוכל לרוץ לכנסת.

בית המשפט העליון הכשיר לפני זמן קצר את חברת הכנסת היבא יזבק על חודו של קול, 5:4, בכך הפך בית המשפט את החלטת ועדת הבחירות שקבע כי יבזק לא תוכל לרוץ לכנסת.

בנוסף, הוחלט פה אחד לבטל את החלטת ועדת הבחירות בעניינה של רשימת ״משפט צדק, לרפורמה במערכת המשפט ולשחרור יגאל עמיר״ ולקבוע כי היא אינה מנועה מלהשתתף בבחירות לכנסת ה-23.

עוצמה יהודית מסרה בתגובה כי שופטי בג"צ לא יכולים להסתכל בעיניהם של בני משפחת הרן – הם למעשה הביעו הכשר למי שמהללת את רוצחי יקיריהם"

בעוצמה יהודית תוקפים בחריפות את בית המשפט העליון בעקבות החלטתו שפורסמה הערב (א') לאשר את התמודדותה של היבא יזבק לכנסת. כזכור, בעוצמה יהודית שכרו צוות תחקירנים מיוחד, שהביא עשרות ראיות המעידות על תמיכתה של יזבק בטרור ובמחבלים.

בעוצמה יהודית תוקפים בחריפות את ההחלטה, ואומרים: "בג"צ שוב חוצה קו אדום ובאמצעות פלפול משפטי עלוב הכשיר מעריצה של רוצחי ילדים יהודים. שופטי בג"צ לא יכולים להסתכל בעיניהם של בני משפחת הרן – הם למעשה הביעו הכשר למי שמהללת את רוצחי יקיריהם".

עוד אומרים בעוצמה יהודית: "צריך לפקוח את העיניים ולהבין לאיזה שפל בג"צ ירד: ד"ר מיכאל בן ארי, ציוני אוהב ישראל, שילדיו משרתים ביחידות קרביות בצה"ל – פסול, ואילו הנציגה של סמיר קונטאר ודלאל מוגרבי כשרה. כשנציגי עוצמה יהודית יישבו בבית המחוקקים, בג"צ ישוב לגודלו הטבעי".

ח״כ תמר זנדברג מסרה בתגובה על פסיקת בית המשפט: ״קוראת לימין לקבלת הכרעת הדין ולא ללכת במסלול ההסתה הקבועה נגד בית המשפט״.

פסיקת בית המשפט נובעת משיקולים משפטיים ולא פוליטיים. אני קוראת לאנשי הימין לקבל את הכרעת הדין ולשם שינוי לא לפעול במישור הקבוע בו ההסתה נגד הערבים ממשיכה על פי המסורת גם לבית המשפט״.

יו״ר סיעת ישראל ביתנו, ח״כ עודד פורר, הגיב להחלטה של בית המשפט העליון לאפשר להיבא יזבק מבל״ד להתמודד לכנסת

״לצערי שוב מאפשרים את כניסת תומכי הטרור לכנסת ישראל. לא ייתכן שמי ששללה את קיומה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, מי שהביע פעם אחר פעם תמיכה בטרוריסטים המתועבים ביותר, תמשיך לקבל משכורת ממדינת ישראל. הפסיקה הזו לא תעצור אותנו מלהמשיך להיאבק על מניעת כניסת תומכי טרור דוגמת יזבק לכנסת. נמשיך ונפעל לתיקוני חקיקה ככל שיידרשו. אישור התמודדותה של יזבק כמוהו כמתן גושפנקא לשלילת קיומה של מדינת ישראל כבית הלאומי של העם היהודי. צר לי שזו ההחלטה.״

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בגץ גימטריה המן. ימח שמם וזכרם אמן

    אמן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב