הלם: הסופר חיים ולדר הלך לעולמו

הלם בציבור החרדי: הלך לעולמו חיים אליעזר ולדר, הסופר החרדי שחיבר 80 ספרים, והוא בגיל 53 בלבד

הלם בציבור החרדי: הלך לעולמו חיים אליעזר ולדר, הסופר החרדי שחיבר 80 ספרים. היה סופר ילדים, נוער ומבוגרים.

ולדר נולד וגדל בשנת תשכ"ט בשכונת הדר הכרמל בחיפה, לשלמה ופנינה ולדר. בילדותו השתתף במקהלת "רננו חסידים" של חיים בנט. בישיבה קטנה למד בישיבת משכן יעקב בחיפה, ובישיבה גדולה למד בישיבות קול תורה וכנסת חזקיהו.

משנת 1990 כתב ולדר טורי פובלציסטיקה בעיתון "יתד נאמן", שם הוא נהג לכתוב טור שבועי בשם "מול המראה" ובו מעלה סוגיות שונות מן העולם החרדי ועניינים פוליטיים. מ-2013 החל לכתוב בנוסף במוסף "יתד השבוע" מדור מלווה בקריקטורה בשם "אות חיים". 

ולדר התחיל את הקריירה הרדיופונית כאשר שידר תוכנית רדיו אישית בשם "עצות מהחיים" ברדיו קול ברמה, ובתחילת 2014 עבר להגיש את התוכנית ברדיו קול חי.

 מפעל חייו היה רשת קייטנות לילדים בשם "ילדים מספרים על עצמם" שפעלה במשך מספר שנים בבני ברק ובירושלים.

הלווית הסופר הרב חיים ולדר תצא בשעה 19.30 מביתו רחוב שמעיה 3 בני ברק לבית החיים סגולה בפתח תקווה.

7 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הלך לעולמו?

    הלך לעולמו? פליז איך אתם לא מתביישים לשקר במצח נחושה?

    לא רוצים להיכנס בדברים שהצניעות יפה להם אל תכתבו כלום…….

    ברוך |
    הגב
  2. לא חיים וולדר אשם בזה שהוא התאבד ולא הנשים הנפגעות וגם לא הבית הדין היחידים שחייבים בחשבון נפש על גרימת מותו הם "אנחנו" שדיברנו וריכלנו עליו ללא שום הצדקה מי שם אותנו לשפוט אנשים על מעשייהן והסיפור הוא לא רק חיים ולדר אלא כל האנשים האחרים שאנחנו עדיין מרכלים עליהם

    לא חיים וולדר אשם בזה שהוא התאבד ולא הנשים הנפגעות וגם לא הבית הדין
    היחידים שחייבים בחשבון נפש על גרימת מותו הם "אנחנו" שדיברנו וריכלנו עליו ללא שום הצדקה
    מי שם אותנו לשפוט אנשים על מעשייהן
    והסיפור הוא לא רק חיים ולדר אלא כל האנשים האחרים שאנחנו עדיין מרכלים עליהם

    פלוני אלמוני |
    הגב
  3. הארץ=רוצחים

    חבל מאוד שהעיתונאי המתועב והמושחת רבינוביץ רצח את הרב חיים ולדר בטענה על דברים שלא היו ולא נבראו שאלוקים ישלח אותו לגיהנם ומיד

    ד |
    הגב
  4. ממה הסיפור שלכם????

    למה?
    בשביל מה ההסתרה הזו?
    אתם פשוט הולכים ומגבים את כל האנשים האלה!!!!!
    כל כך חבל שהתקשורת החרדית כל כך לא אמינה וכנה.

    אחת שכואבת! |
    הגב
  5. עצוב מאודדד

    עצוב מאודד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    יש רגעים שהשתיקה היא הדיבור והמסר הכי חזק שאפשר להעביר אני כבר כמה שעות יושב והדמעות זולגות כמה רוע יש בעולם הזה כמה אנשים רעים שבשביל עוד קצת קרדיט ועוד רייטינג מוכנים למכור את נשמתם לשטן ולמכור את כל הערכים שלהם.

    מילים יכולות להרוג!!!! וכבר אמרו חזל "כל המלבין פני חברו ברבים כאילו שופך דמים" ומוטב לו לאדם שישליך עצמו לכבשן האש ואל ילבין פני חבירו ברבים וכל המלבין פני חבירו ברבים אין לו חלק לעולם הבא!!!!!!!!!!!!!
    לא בחינם אמרו את זה כי הלבנת אדם היא שפיכת דמים והיא רצח!!!!
    לא נכנס כלל היה או לא היה {על אף שאני בטוח שלא היה ולא נברא} אבל ביהדות יש דרך אחרת כי גם אם היה יש דרך לטפל לסגור את זה בארבע קירות עם הבטחה לעתיד וזהו!!!
    בלי לעשות עוול למשפחה שלמה שחפה מפשע ולהרוס להם את החיים!!!
    חזל לימדונו שמידה כנגד מידה והמשנה באבות פ"ב מביאה מעשה "אף הוא ראה גולגולת אחת שצפה על פני המים א"ל על דאטפת אטפוך וסוף מטיפייך יטופון" ובטוחני שגלגל חוזר בעולם והעולם אינו הפקר ויש דין ויש דיין!!!!
    כמה פורקי עול בחורים שבורים שעזבו את הדרך ודואגים כל פעם להכפיש את הציבור החרדי עם הרבה כותרות והרבה רשע ורוע וכבר הרגו לנו את משי זהב שנשאר צמח ב"מ ועכשיו את ר' חיים ולדר הי"ד שהציל עשרות אלפי בתים בעצותיו ותושיותיו ועשה רבות למען תשב"ר ויכל להמשיך עוד 40 ו-50 שנה כך וסיים את חייו באופן כ"כ טרגי ועצוב!!!!!!!!
    שומר פיו ולשונו שומר מצרות נפשו לכל המקלידנים המהוללים שמרו על פיכם בשעה קשה זו ותשמרו מצרות נפשכם וכבר אמרו חז"ל בברכות יט. תנא דבי רבי ישמעאל: אם ראית תלמיד חכם שעבר עבירה בלילה – אל תהרהר אחריו ביום, שמא עשה תשובה. 'שמא' סלקא דעתך? אלא: ודאי עשה תשובה. והני מילי – בדברים שבגופו, אבל בממונא – עד דמהדר למריה.
    כן!! גם ת"ח יכול להיות שעבר עבירה אבל אל תהרהר אחריו!! כי שמא עשה תשובה אח"כ
    כ"ש שעברו שנים רבות וכ"ש שלא הוכח כלום בבי"ד וסה"כ עומדות כמה שבורות שבדמים מועטים ניתן לייצר סרטון כה עומדות עם טשטוש על הפנים ומספרות משלים ואגדות…!!!
    ובטח ובטח שזה אדם שיש לו המון שונאים מתוקף תפקידו לכן אל תיפלו בפח של התקשורות הרעה הזו ולהיפך לעודד את המשפחה ברגעים קשים כאלו שכל אדמתם רועדת תחתם בשבר גדול ונורא כזה

    אני כותב את זה שדמעות רבות זולגות מעיני וברקע שומע את השיר ונפשי שפכי כמים ליבך נוכח פני ה' צער גדול שאין לתאר כמה נהיינו אנשים קשים ואטומים שכלום לא מרגש אותנו!!!

    מחכים לתחיית המתים לראות אותו בזיוו והדרו בבביאת משיח צדקנו בקרוב

    ברוך דיין האמת!!!
    ת.נ.צ.ב.ה

    חיים |
    הגב
    • מזעזע שלא כותבים דבר על ניאוף שחטא בו

      הציבור צריך להוקיע ולא לטשטש.
      צריך להילחם על החיים של בנותינו ונשותינו מפני רשעים.

      מה עם הנערות והנשים שהטריד? |
      הגב