"הם רוצים גזירות להעביר על הדת": מרן הגר"ג בהתבטאות קשה על ממשלת בנט

נשיא מועצת גדולי התורה מרן הגר"ג אדלשטיין שליט"א קורא בהתייחסות ראשונה לממשלת השמד בנט ולפיד להתחזק בתורה וכינה את ראש ממשלת השינוי בכינויים קשים במיוחד

נשיא מועצת גדולי התורה מרן הגר"ג אדלשטיין שליט"א קורא בהתייחסות ראשונה לממשלת השמד בנט ולפיד להתחזק בתורה וכינה את ראש ממשלת השינוי בכינויים קשים במיוחד, ולא מותירים מקום לספק.

"עכשיו ידוע המצב שיש ממשלה חדשה, שיש להם כוונה, ואומרים את זה בגלוי," אמר ראש הישיבה ופירט: "הם רוצים גזירות להעביר על הדת, דברים כאלה, על דיני התורה, לא לפי דיני התורה! ככה זה התכנית".

הגר"ג שאל ותהה, "אז מה עושים? מה העצה? זה תלוי בזכויות! כשיש זכויות אין הפרעות, כשיש זכויות, הבא ליטהר מסייעין אותו, כשיש זכויות אין הפרעות."

לסיום המליץ ראש הישיבה לבחורי הישיבות להתחזק בלימוד התורה ובבין אדם לחבריו."אז זה תלוי עכשיו מה יהיו הזכויות שלנו, כמה שאנחנו נעשה מה שאנחנו חייבים לעשות, תורה, ומעשים טובים, וכל התרי"ג מצוות, בין אדם לחברו ובין אדם למקום, שהכל יהיה בשלמות, בלי נגיעות, שהיצר הרע לא ישחד, בלי יצר הרע, נגד היצר הרע! אז הזכויות האלה נותנים זכויות שאין קשיים ואין הפרעות, ויש סייעתא דשמיא. זה המציאות:".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *