המאבק בגור הסתיים: נחתם הסכם בין איש העסקים לחסידות

רגע לפני הדיון בביהמ"ש בארה"ב על גורל הסיכסוך המשפטי עם איש העסקים ברלינר, נחתם הסכם בין בכירי חסידות גור לראש הישיבה ר' שאול אלתר, שלפיו החרם נגד ברלינר יוסר

רגע לפני הדיון בביהמ"ש בארה"ב על גורל הסיכסוך המשפטי עם איש העסקים ברלינר, נחתם הסכם בין בכירי חסידות גור לראש הישיבה ר' שאול אלתר, שלפיו החרם נגד ברלינר יוסר.  בנוסף נודע עוד כי ברלינר יעביר את הקעמפ לידי החסידות שתעביר לו חלק מהכספים, על הכספים במחלוקות יתקיימו דיון נפרד.

‏הערב תתקיים חתונת נכדו של ברלינר עם נכדתו של ליצמן ששקל האם בכלל הוא יוכל להגיע לאירוע. בתחילה נשכרו עשרות מאבטחים לאבטח את האירוע, אך לבסוף נשכרו לבסוף מספר מצומצם של מאבטחים.

‏בבית ראש הישיבה בטוחים כי הסיבוב הנוכחי ייצר מאזן אימה חדש שמיצב את ר' שאול והזניק אותו לעמדת שליטה, אך לא ברור האם הטיהור בתוך החסידות תמישך, והאם הרבי מגור מתכוון למנות את בנו הצעיר ליורש – מהלך שעשוי ליצור תסיסה בחסידות הגדולה בישראל ואף בהמשך לפילוג בין המחנות.

לפני כשבוע החל מאבק יוצא דופן מתנהל בתוך חסידות גור, בין איש עסקים חשוב בחסידות, הרב ברלינר לבין האדמו"ר, שעל פיו יישק דבר. הקרב פרץ על רקע מחנה הקיץ של ילדי החסידות בארה"ב, כאשר ההתרסה של איש החסידות עוררה עליו את זעמם של מאות החסידים.

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הכתבה בלי שום קשר לעובדות והמציאות...

    כל הכתבה היא דמיונות ואף מילה לא נכונה. שום הסכם ושום חרם לא הוסר. תבררו את העובדות לפני שאתם מפרסמים…

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב