המבוגר האחראי? יו"ר הקואליציה מנסה לעצור את המלחמות הפנימיות בליכוד

אחרי הסכסוך המתוקשר אמש בין יו"ר הקואליציה מיקי זוהר ושר האוצר ישראל כץ, שגרר את התערבותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, החליט זוהר לקחת אחריות והפיץ מכתב לחברי הכנסת מהליכוד

אחרי הסכסוך המתוקשר אמש בין יו"ר הקואליציה מיקי זוהר ושר האוצר ישראל כץ, שגרר את התערבותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, החליט זוהר לקחת אחריות והפיץ מכתב לחברי הכנסת מהליכוד.

במכתב כתב יו"ר הקואליציה "שותפי לדרך הליכוד והימין. ב- 5 השנים האחרונות עת נבחרתי לכנסת אני משקיע את חיי למענכם ולמען מדינתנו היקרה. בעבורכם, אני נאבק בשמאל ללא מורא. בשבילכם, אני פועל במלוא העוצמה לתיקון מערכת המשפט. ולמענכם, אני מופיע המון בתקשורת העוינת את הימין ואת ראש הממשלה".

ח"כ זוהר פנה לחבריו וכתב "לאחרונה אני מוצא עצמי משקיע חלק גדול מדי מזמני דווקא במאבקים שונים מול חברי סיעת הליכוד, ניכר שככל שאני זוכה לתמיכה רחבה יותר מכם חברי התנועה, כך קמים נגדי כוחות רבים מתוך התנועה על מנת להפיל את רוחי ובעיקר לפגוע ברוח הליכוד".

לסיום הוסיף זוהר והתחייב "צר לי מאוד על הגישה הזו, שהפעם ננקטה דווקא נגדי ע״י חלק מחברי הסיעה, אך בכוונתי להתעלות מעל המאבקים היצריים, לשים בצד את האגו כדי שחלילה לא נשכח את הדרך שלנו, דרך הליכוד שדוגל באחדות ובערבות הדדית, בע״ה אפעל לאיחוד השורות כאשר רק הצלחת הליכוד והמדינה תהיה לנגד עיני, כך פועלים ליכודניקים אמיתיים"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *