המדינות האדומות החדשות והטרמינל החדש

רשות שדות התעופה הודיעה כי טיסות ממדינות אדומות ינחתו בטרמינל 1 בנתב"ג החל ממחר

החל מהלילה בחצות הוחלט להוסיף את אנגליה ודנמרק לרשימת המדינות האדומות. החל מיום ראשון בחצות תתוספנה גם מדינות איחוד האמירויות, צרפת וספרד מהם מגיעות טיסות ישירות .
נוסעי הטיסות הנכנסות ממדינות אלו יכנסו לארץ מטרמינל 1.

ועדת החוקה אישרה היום (ה') את צירופן של דנמרק ובריטניה לרשימת המדינות האדומות החל מהלילה בחצות ואת הארכת איסור היציאה למדינות האדומות עד ל29.12.21

עוד אישרה הוועדה כי חובת הבידוד במלוניות תחול רק על מי שאינו מחלים או מחוסן בעלי תעודות תקפות; חוזר שאינו מחלים או מחוסן ישהה בבידוד במלונית עד קבלת תשובה שלילית לאומיקרון בבדיקה שבוצעה עם כניסתו לישראל. אם יצא חיובי לאומיקרון- ישהה במלונית עד קבלת אישור לסיום הבידוד; התיקון מבטל את התנאי שחייב את כל החוזרים לשהות בבידוד במלונית עד קבלת תוצאות שליליות של כלל נוסעי הטיסה; חייב בבידוד ממדינה אדומה שלא הסכים לפיקוח טכנולוגי- יקיים את הבידוד במלונית

נוסעים שמגיעים ממדינות ואשר הם מחוסנים או מחלימים ידרשו לחתום על הסכמון ויוכלו להיות בבידוד בבית, אלה שלא יחתמו ידרשו לבידוד במלונית ויוסעו על ידי פיקוד העורף .
נוסעים שאינם מחוסנים יוסעו לבידוד במלונית עד לקבלת תוצאות בדיקה שלילית .

בכל מקרה שחרור ממלונית לבידוד ביתי מותנה בחתימה על הסכמון.

בשל תקלה טכנית לא ניתן בשלב זה למלא טופס הצהרת נוסע נכנס. לפיכך, באופן זמני יורשה ישראלי וזר בעל אשרת שהייה, לעלות למטוס רק בכפוף להצגת תוצאת בדיקת PCR שלילית שנעשתה במהלך 72 שעות שלפני ההמראה או בדיקת אנטיגן שלילית שנעשתה במהלך 24 שעות שלפני ההמראה .

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *