המופת שהפך לשיחת היום בחסידות בעלזא

הוא פונה לבית החולים כשמצבו קשה והוא מדמם במספר מקומות – עד כדי שנשקפה סכנה לחייו. אך כשהגיעו לבית החולים, לאחר מספר בדיקות גילו הרופאים כי יש צורך רק במספר חבישות וכי הילד בריא ושלם

בליל כ"א אב התקיים במרכז חסידות בעלזא בירושלים טיש יארצייט (הילולא) לכ"ק האדמו"ר מהר"א מבעלזא זי"ע. אלפי חסידים מרחבי הארץ הגיעו להשתתף במעמד הגדול, כשבמהלכם נשא מרן האדמו"ר שליט"א דברות קודש על בעל ההילולא.

כ"ק האדמו"ר מבעלזא סיים את דבריו בברכה לחסידים כנהוג, אך אליה התווספו מילים נדירות: "שזכות בעל הילולא יגן 'ובפרט פאר דעי וואס שיקן אין חדר אריין'" (לאלו ששולחים את ילדיהן לתלמוד תורה). דברי האדמו"ר היו לפלא בחסידות, ומיטב החסידים ניסו לפענח את כוונת האדמו"ר. כשחלקם בטוחים שכוונת הרבי היא לתחלואת הקורונה שמשתוללת בארץ, או לחלופין לתחילת 'זמן אלול' שבפתח.

אך מקרה שהתרחש בבוקרו של יום שישי, למחרת הטיש, לא נתן מקום לספקות. הילד משה גרשון קיסנר, חסיד בעלזא המתין להסעה של הת"ת על מנת שייקחהו לחיידר. בעת שחצה הילד את הכביש הגיח לפתע אופנוע שנסע במהירות – נתקע בעוצמה בילד והשליכו ארצה כשהוא מדמם ומחוסר הכרה.

כוחות ההצלה שהגיעו לזירה החלו בפעולות החייאה. לאחר שהילד לא הגיב והיה מחוסר הכרה, הוא פונה לבית החולים כשמצבו קשה והוא מדמם במספר מקומות – עד כדי שנשקפה סכנה לחייו. אך כשהגיעו לבית החולים, לאחר מספר בדיקות גילו הרופאים כי יש צורך רק במספר חבישות וכי הילד בריא ושלם.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *