המחבלים הגיעו לאלעד עם אורן בן יפתח ורצחו אותו

הותר לפרסום

הותר לפרסום כי שני המחבלים מהפיגוע באלעד אסעד ריפאעי וסובחי אבו שקיר הוסעו לעיר החרדית על ידי אחד הנרצחים, נהג ההסעות אורן בן יפתח. עם הגעתם לאלעד הם רצחו אותו בגרזן ברכבו, ובהמשך רצחו גם את יונתן חבקוק ובועז גול הי"ד.

הנרצח הראשון היה עובד כמסיע שב"חים. באותו ערב הוא קבע עם הרוצחים שהיו עובדים בישראל על בסיס יומי קבע איתם לאיסוף ליד אחד מפירצות הגדר.

על פי הערכות המצב שהתקיימו ביממה האחרונה, מתחזקת ההערכה, לפיה שני המחבלים עדיין שוהים בתחומי מדינת ישראל ובגזרת העיר אלעד. מאז הפיגוע, המשטרה איתרה קבלנים שהעסיקו את המחבלים בעבר בעיר אלעד, והם נחקרו באזהרה בגין עבירה שעיקרה העסקת שוהה בלתי חוקי.

מחקירת הפיגוע עולה, כי שני המחבלים תזמנו אותו ונערכו אליו בצורה מדויקת ולפרטי פרטים, תוך שהם יוצרים קשר עם אורן בן יפתח ז"ל, ומבקשים ממנו להסיע אותם לעיר אלעד.

בן יפתח לא ידע שמדובר בשב"חים, ועל פי החשד נהג להסיע אותם קודם לכם מספר רב של פעמים, ולכן נעתר לפנייתם ובמיוחד נוכח העובדה שהם ביקשו להשלים עבודות שיפוץ בבית הכנסת ברחוב יהודה הנשיא בעיר אלעד.

בהגיעם לאלעד, בצומת יהודה הנשיא ואבן גבירול, שני המחבלים, שאחד מהם היה חמוש בגרזן והשני בסכין, החלו לתקוף את בן יפתח שניהל איתם מאבק ואף פצע אחד מהם, אך לא יכל להתמודד מול השניים, ונפצע באורח אנוש ומאוחר יתר נקבע מותו. שני המחבלים המשיכו במסע הרצח ורצחו את שני התושבים. משם כנראה נמלטו לעבר כביש פרוש.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חכח

    שימותו שימותו בייסורים שיקבלו את העונש שהילדים שלהם ירגישו בדיוק מה זה

    כחחכ |
    הגב
  2. אתם סותרים את עצמכם!!!

    "הנרצח הראשון היה עובד כמסיע שב”חים. באותו ערב הוא קבע עם הרוצחים שהיו עובדים בישראל על בסיס יומי קבע איתם לאיסוף ליד אחד מפירצות הגדר."
    "בן יפתח לא ידע שמדובר בשב”חים, ועל פי החשד נהג להסיע אותם קודם לכם מספר רב של פעמים"
    תגידו, מי שמסיע ערביים מפרצה בגדר לא יודע שזה שב״חים?

    משה |
    הגב