המחווה של אורי אריאל לאחותו של סלומן טקה

בעקבות פנייתו של השר אורי אריאל לרה"מ בנימין נתניהו ולשר הפנים אריה דרעי, לאחר מאמצים רבים, נחתה הערב (א') בישראל אחותו של סלומון טקה ז"ל יחד עם שני ילדיה בשדה התעופה בן גוריון. את פניה קיבלו השר אורי אריאל, ח"כ לשעבר אברהם נגוסה ובני משפחה.

 

בעקבות פנייתו של השר אורי אריאל לרה"מ בנימין נתניהו ולשר הפנים אריה דרעי, לאחר מאמצים רבים, נחתה אמש (א') בישראל אחותו של סלומון טקה ז"ל יחד עם שני ילדיה בשדה התעופה בן גוריון. את פניה קיבלו השר אורי אריאל, ח"כ לשעבר אברהם נגוסה ובני משפחה.

השר אורי אריאל: "לאחר מאמצים רבים להבאתה ארצה, זהו בהחלט רגע מרגש ומשמח בעבורי ובעבור משפחת טקה. זה המעט שאנו יכולים לעשות על מנת להקל על כאבם וצערם של בני המשפחה".

בחודש יולי האחרון נהרג סלומון טקה ז"ל מירי שוטר בקריית חיים. במהלך ימי השבעה הגיע השר אורי אריאל לנחם ושוחח עם בני המשפחה על מצבם וכיצד ניתן לסייע להם. בשיחתם עלה כי מסרט ווריקה (אחותו של סלומון ז"ל) ושני ילדיה, הבטמו וטאדילו, ממתנים לעלות ארצה מזה מספר שנים. עוד בימי השבעה, השר אריאל יצר קשר עם האחות באתיופיה בכדי לסייע לה ופנה לגורמים הממשלתיים הרלוונטיים על מנת לקדם את העניין בכדי שתוכל להיות לצד משפחתה.

השר אורי אריאל: "כמי שפועל למען בני העדה האתיופית ולעלייתם ארצה מזה כ-35 שנים, זהו בהחלט רגע מרגש ומשמח עבורי ובעבור משפחת טקה. זה המעט שאנו יכולים לעשות על מנת להקל על כאבם וצערם של בני המשפחה. למרות הנסיבות הטרגיות, אני בטוח שבזכות הגעתה של מסרט וילדיה, המשפחה תוכל להתאחד ולהתחזק. כולי תקווה כי בקרוב נזכה לראות את יתר קהילת יהודי אתיופיה הממתנים ומצפים לעלות ארצה, כאן איתנו בישראל".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אם הם גויים. אז למה לעשות עוול לעם ישראל

    אין לנו למה לקלוט עוד גויים בארץ הקודש

    הרב גוגל |
    הגב
  2. על כל עבריין שנהרג הוא מייבא שלושה?

    חשיבה מאד יצירתית: נהרג עבריין, אז נייבא שלושה תמורתו…

    דוד |
    הגב