המחלוקת ביהדות התורה: באגודת ישראל ידרשו רוטציה בועדת החוקה • פרסום ראשון

בעקבות חלוקת התפקידים המסתמנת בכנסת, שגורמת לצדדים כעס רב אחד על השני. היום בשעה 10:45 תתכנס המפלגה לישיבת סיעה עם כלל חברי הכנסת, על מנת למצוא פיתרון .

בימים האחרונים המחלוקת הפנימית ביהדות התורה עולה שלב, בעקבות חלוקת התפקידים המסתמנת בכנסת, שגורמת לצדדים כעס רב אחד על השני. היום בשעה 10:45 תתכנס המפלגה לישיבת סיעה עם כלל חברי הכנסת, על מנת למצוא פיתרון .

אלא שעל פי בכיר באגודת ישראל, נראה שהישיבה הולכת להיות סוערת במיוחד, שכן במפלגה החסידית לא מתכוונים לוותר על החלוקה השוויונית בשום אופן.

על פי גורם בכיר במפלגה "הוסכם מפורשות שהחלוקה בין המפלגות תהיה שווה, וזה בדיוק מה שקרה עם גפני וליצמן, אותו דבר עם מקומות שלוש וארבע פרוש ומקלב, במקומות חמש שש יעקב אשר ויעקב טסלר הסתפקו בועדה, שזה מה שסוכם לכתחילה – חלוקה שוויונית".

הבכיר באגודת ישראל הוסיף "בדגל התורה מתעקשים לקבל גם את תפקיד סגן יו"ר הכנסת לפינדרוס שיכנס דרך הנורבגי, זה לא יקרה, השוויון צריך להמשיך נתנו את הנורבגי, נקח את תפקיד סגן היו"ר לטובת אייכלר, היום בישיבת סיעה לא נתפשר על כך".

לשאלת 'אקטואליק' מה יעשו באגודת ישראל אם בדגל התורה יתעקשו על תפקיד סגן יו"ר הכנסת ענה הבכיר במפלגה "באופן חד משמעי הוחלט לדרוש רוטציה מלאה כפי שנקבע בהסכם בין המפלגות, לכן נדרוש רוטציה בתפקיד יו"ר ועדת החוקה שנחשב לתפקיד בכיר ולא שוויוני כלל לעומת הועדה לפניות הציבור, אנו נפעל בהתאם להסכם מילה במילה" סיכם את דבריו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *